Senaste nytt

Hilton Appen är hopplös

Glenn E

Medlem
Det har vu varit en uppdatering nyligen men jag saknar 6 nätter och 30000 poäng för nyligen avbokade vistelser.
Jag hittar inget bra sätt att få en vettig översikt på mina poäng.
Jag har skicket e-post till Hilton utan att få svar. Är HHD. Jag kan inte ringa numret de anger från Indonesien.
Jag kommer för övrigt att passera 100 Hilton nätter i år.
Hur kontaktar man bäst Hilton som HHD?
 

Glenn E

Medlem
Jag ringde dem via Skype .
Använde USA numret.
Det finns ett internationellt gratisnummer jag provade först via Skype .
+800 4446 6677 fast slog +1 800 4446 6677
Då hamnade jag på något amerikansk porrnummer.:(
Det numret funkar inte från Indonesien .
Dåligt att man inte kan chatta via appen.
Dåligt att man inte kan få översikt över när man avbokar poängnätter.
Med får bekräftelse på avbokningen men inget meddelande då poängen kommer in och det går heller inte att utläsa på kontoutdragen.
Värdelöst tycker jag.
 

MrDollar

Medlem
Det står ju dock såhär när man öppnar appen, så dom kanske håller på.
Screenshot_20181105_084819.jpg
 

Glenn E

Medlem
En uppdatering om detta:
Jag saknar 100000 Hilton poäng för avbokningar från september till oktober.
Hilton bytte system 1 november och det verkar vara fullständig kaos.
Jag har ett ärende direkt med Hilton men INGEN feedback.
Jag ligger på Hilton Garden Inn på Bali där avbokningarna var bokade och hotell chefen ligger på Hilton men inte heller han kan få information.
Nu har jag förklarat på ett för situationen vänligt sätt att om Hilton anser att jag fått poängen så får de bevisa det för mig.
Men jag börjar tappa tålamodet om detta.
Är det fler på forumet som saknar poäng för avbokningar?
 

Glenn E

Medlem
Efter hjälp av hotellet med 2 telefon samtal 2 e-post blev jag nekad trots att Hilton inte kunde redovisa poängen som saknades.
Idag ringde jag Hilton Diamond service i USA igen och fick äntligen prata med en kompetent person.
Så nu har jag äntligen fått tillbaka mina 100000 poäng.
 

GOTBound

Medlem
Jag postar här istället för att starta en ny tråd.

Ang. Hilton appen; för mig har Your Benefits försvunnit när jag går in bokningar , tidigare var det en av de ikonerna som fanns med det är. Är det likadant för Er andra?

Jag gillar den funktion då hotellen ofta är lite tydligare med vad som gäller på just deras hotell än den generiska tier förmånen.
 
Toppen