Hertz President's Circle frågor och funderingar

Diskussion i 'Lejebiler' startet af FFlash, 8 Marts 2017.

1. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som @Berglund skriver, boka det du önskar. Däremot, om du mailar i förväg är chansen större för uppgradering.

Berglund synes godt om dette.
  2. FrontX

FrontX Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Och som jag skrev. Så går vissa bilar inte att boka med poäng, och just vid bokningstillfället hade jag inte behovet av en större bil.

Och maila i förväg var precis vad jag gjorde, och fick det svar jag fick.

Original synes godt om dette.
  3. mha321

mha321 Medlem

Jag skulle ha fokuserat mitt mail till dem på just de stora antalet framtida bokningar. Alltså inte pekat på PC-delen alls, utan helt på "hej. Jag ska iväg på <x> med familjen, och tänkte höra om ni kan garantera en uppgradering denna gång? Jag hade bokat en större om det gick, men V40 är det största jag kunde boka på award. Jag har <y> antal bokningar hos er i framtiden" eller något i den stilen (lite mer strategisk formulering, men du ser poängen). Förutsatt att dessa bokningar redan finns i systemet torde de vara värda mer för dem än en PC-status.,..

Berglund synes godt om dette.
  4. FrontX

FrontX Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Sant. Ska testa det istället.

Jag pekade dock inte på min status eller framtida bokningar alls. Jag trodde i min enfald att de kanske skulle kolla både status och framtida, innan de beslutar om upgradering eller inte. Gillar egentligen inte att påpeka själv hur mkt jag bokat, för att få något lite bättre. Men får väl prova :rolleyes:

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!