Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 8000 Eurobonuspoäng, boka senast 21/02-19 hämta senast 7/4-19

jerixon

Medlem
Tidigare haft bra erfarenhet men nu får vi se.
Chansade på några 1 och 2 dagars bokningar som endå inte hade gett så mkt avis.

Jag har dåliga erfarenheter av att boka Hertz kampanjer. Tänkte dock att jag skulle testa iallafall. Resultatet är tre bokningar utan poäng. Vid retroregg får jag svaret att uthämrningsdatumet inte stämmer med kontraktet.

Tacka vet jag Avis och deras poängutbetalningar.
 

B380-9 XWB

Medlem
Efter fyra avslutade hyror och hittills poäng för två, så måste jag ge Hertz klart godkänt för denna kampanj!

Blev debiterad väg- och trafikavgift trots att det står både på bokningsbekräftelsen och vid upphämtning att det ingår.
Det tog visserligen nästan 2 veckor innan jag fick ett svar från kundservice men de löste det snabbt när jag informerade dem om att samma sak skett med ytterligare en hyra under tiden jag väntat på första ärendet.

Det tog strax över en vecka att få in poängen och det krävdes ingen efterregistrering.

För samtliga hyror bokade jag Mystery Vehicle (Class A) och jag har fått V40 D2 och Megane Tourer samt en 2019 V60 D4 Auto när jag snällt frågade om en uppgradering (PC).
 

pswe

Medlem
Efter fyra avslutade hyror och hittills poäng för två, så måste jag ge Hertz klart godkänt för denna kampanj!

Blev debiterad väg- och trafikavgift trots att det står både på bokningsbekräftelsen och vid upphämtning att det ingår.
Det tog visserligen nästan 2 veckor innan jag fick ett svar från kundservice men de löste det snabbt när jag informerade dem om att samma sak skett med ytterligare en hyra under tiden jag väntat på första ärendet.

Det tog strax över en vecka att få in poängen och det krävdes ingen efterregistrering.

För samtliga hyror bokade jag Mystery Vehicle (Class A) och jag har fått V40 D2 och Megane Tourer samt en 2019 V60 D4 Auto när jag snällt frågade om en uppgradering (PC).

Har haft två hyror hittills under kamåpanjen och båda har fungerat fint med rätt poäng in på kontot.

Gällande trafikavgiften, såg att Hertz nu mer tar ut verklig Trängselskatt, det kan inte hänga ihop med det att det blivit fel och den gamla schablonen legat kvar?
 

obs

Medlem
Fick idag in endast 500 poäng för min hyra där jag skulle ha 3000..... HATAR retro reg alltså!

Jag sitter i samma sits. Har fått bara 500 poäng där jag skulle ha fått 3000.

Hur kontaktade du Hertz? Använde du retro-reg förmuläret eller skickade du ett mejl (och i så fall, till vilken adress)?
 
Toppen