Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 5000 Eurobonuspoäng, boka senast 15/06-19 hämta senast 31/12-19

Jag hittar inte att någon annan har skrivit om den här kampanjen. Inte fått mail om det utan upptäckte när jag var inne hos SAS nu. Ingen superkampanj men ändå.

”Fyll ditt poängkonto i vår tillsammans med Hertz!Få nu upp till 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per hyra, beroende på hur lång tid du behöver din hyrbil.

Erbjudandet gäller för hyra i deltagande länder i Europa, USA och Kanada.

Boka bara din bil senast den 15 juni för hyra senast 31 december 2019.

  • 1 500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
  • 3,500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i
  • 3 -7 dagar- 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 8 dagar och längre
  • Bokningsperiod: 1 maj - 15 juni 2019
  • Upphämtningsperiod: 7 maj - 31 december 2019
  • Måste använda CDP 736686 och PC 205172 för att ta del av upp till 5000 SAS EuroBonus extrapoäng.
  • Måste använda PC 205053 för att få upp till 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng
  • Bilgrupp A och B gäller ej detta erbjudande.
  • Blackoutperioder förekommer
  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer
  • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller ta bort den här kampanjen
  • Du får följande SAS EuroBonus Extra-poäng beroende på din hyrlängd som ovan angivna schema.
  • Kampanjen gäller för uthyrning i följande länder: Belgien; Kanada; Tjeckien; Danmark; Finland; Frankrike; Tyskland; Italien; Nederländerna; Norge; Spanien; Sverige; Storbritannien; USA
  • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid hämtningstillfället.”
 

Resenären

Medlem
Hertz tycks inte gilla mig. Planerar en längre bilhyra senare i sommar och gjorde en sökning, med följande resultat:
"Vi beklagar men alla våra fordon har sålts ut för de datum och tider du har valt. Prova ändra datum eller välj en annan station."
 

hedgehog

Medlem
Jag har fått i 2/2 och det tog drygt en vecka efter avslutad hyra i bägge fallen.

Ser i villkoren nu även att det nämns att man ska ha visat sitt eurobonuskort vid uthämtningstillfället. Pga alla Avis-kampanjer har jag inte kört en Hertz-bil för eurobonuspoäng på typ två år, så minns inte hur det var när jag var Hertzknarkare. Har du gjort det vid dina två hyror? Börjar lukta efterhandsregistrering för mig annars (hittills två med uthämtning 14 och 20 juni)
 
Toppen