Senaste nytt

Hertz-kampanj upp till 3 000 Eurobonuspoäng, boka senast 31/10-2019 hämta senast 15/12-2019

Homer

Medlem
Fyll ditt poängkonto med Hertz!
Få nu upp till 3 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per hyra.

Boka bara din bil senast den 31 oktober för hyra senast 15 december 2019.

• 2 500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 5 dagar
• 2,600 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 6 dagar
• 2,700 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 7 dagar
• 2,800 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 8 dagar
• 2,900 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 9 dagar
• 3, 000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 10 dagar och längre

Rabattkod CDP 736686 och Promotion Code PC 205400 måste uppges vid bokningstillfället. Båda koderna är förifyllda på denna sida redan.


Upp till 3 000 Extrapoäng för EuroBonus medlemmar

Regler och villkor


  • Bokningsperiod: 1 august - 31 oktober 2019
  • Upphämtningsperiod: 1 august - 15 december 2019
  • Måste använda CDP 736686 och PC 205400 för att ta del av upp till 3000 SAS EuroBonus extrapoäng.
  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller kampanjer
  • Alla hyror är föremål för Hertz standardvillkor
  • Hertz förbehåller sig rätten att när som helst ändra eller ta bort den här kampanjen
  • Du får följande SAS EuroBonus Extra-poäng beroende på din hyrlängd som ovan angivna schema.
  • Var god ange ditt EuroBonus medlemsnummer i det sista bokningssteget och visa ditt kort vid hämtningstillfället.
 

Brandten

Medlem
Testbokning på Island 27-31 oktober.

Inloggad som gäst....
upload_2019-8-5_9-28-39.png







Inloggad med kampanjen ovan....
upload_2019-8-5_9-30-44.png
 

Berglund

Medlem
@Brandten har du några "valfria" försäkringar förvalda i din Hertzprofil?

Hertz erbjuder nämligen "möjligheten" att alltid ha sina vanliga försäkringar och tillval förkryssade, någonstans i ens kundprofil. Därmed kan priserna bli helt tokiga vid en snabb jämförelse. Att hyrbilspriser är ett lotteri och att man kan få väldigt udd resultat tror jag dock att vi är många som är helt överens om. Känns alltid märkligt när man som trogen statuskund ombeds betala mer för att få sina hårt ihop jobbade förmåner.
 

v00peter

Medlem
Lyckas ni boka? Jag får endast: "Alla krav för den önskade kampanjkupongen - och priskoden - CR i kombination har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen och priskoden från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen och priskoden ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX143]" när jag försöker boka. Jag har testat både som gäst och som inloggad.
 

Homer

Medlem
Lyckas ni boka? Jag får endast: "Alla krav för den önskade kampanjkupongen - och priskoden - CR i kombination har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen och priskoden från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen och priskoden ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX143]" när jag försöker boka. Jag har testat både som gäst och som inloggad.


Har du valt Jag Reser Privat? om inte, gör det.
 

Bankiren

Medlem
Jag bokade 14 dagar med Hertz när vi bilade runt i USA i augusti-september, och 3 000 EB-poäng trillade in för någon vecka sedan. Mycket smidigt att man inte behövde jaga poängen.
 
Toppen