Senaste nytt

Hertz kampanj med EuroBonus - boka före 14/3, hämta senast 30/6

pswe

Medlem
Ny kampanj med Hertz och SAS. Liknande som tidigare i vinter, till och med mysteriet med 3-dagars hyrorna kvarstår

Boka din bil senast den 14 mars och hämta den senast 30 juni 2021.

  • 1 500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
  • 2000 Eurobonuspoäng för hyra 4-6 dagar
  • 3000 EuroBonus extrapoäng för hyror 7-10 dagar
  • 5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyror 11 dagar eller fler
    • Vi tar säkerhet och renlighet på största allvar och våra bilar genomgår en rigorös städning inför varje hyra.
    • 15% rabatt på hyror i Sverige, Norge, Danmark och Finland när du hyr 3 dagar eller mer.
    • upp till 10% på alla andra hyror

    Rabattkod CDP 736685 och Promotion Code PC 210447 måste uppges vid bokningstillfället. Båda koderna är förifyllda på denna sida redan.
 

v00peter

Medlem
Brukar alltid bli strul med poängen från Hertz och Hertz har ofta en massa förklaringar till varför de inte kan betala ut alla poäng. För att det skall bli så riktigt som möjligt, är det någon som har en länk till bokningssidan man skall använda?
 

Tamas

Medlem
Brukar alltid bli strul med poängen från Hertz och Hertz har ofta en massa förklaringar till varför de inte kan betala ut alla poäng. För att det skall bli så riktigt som möjligt, är det någon som har en länk till bokningssidan man skall använda?

Det verkar räcka om du lägger in CDP och PC på standard sidan.
 

Tamas

Medlem
Däremot jag förstår inte varför det blir 300 SEK dyrare direkt om jag loggar in och bokar som medlem???
Apr 23-26, grupp B -> 791:- som gäst
1063:- som medlem
 

v00peter

Medlem
Hej
Tack för info Tamas.
Gällande prisdifferensen så har jag varit med om det tidigare, vilket gjort att man fått boka som gäst med följdeffekten att man inte får nyttjat sin gold/president-status med färdig bil när man kommer.
 
Toppen