Senaste nytt

Hertz 10k kampanj. Boka innan 30/9 - hyr senast 31/12

Canadien

Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan poängen kommer?
Jag hade 2st 5 dagars hyror. En sista veckan i september och en första veckan i oktober.
ca 10-15 dagar. Poängen bakdateras till hyrans första dag så man kan få scrolla bakåt en bit för att se den på Eurobonuskontot ifall man haft många andra aktiviteter på kontot sedan dess.
 
Om man nu fick 1000 poäng istället för 10 000 poäng som 8 dagars hyra borde ge, någon som har koll på vart/vem man ska vända sig för att få korrekt poäng?
Tack
 
Fick du svar/hjälp? Jag fick också 1.000 poäng i stället för utlovade 10.000...

Ja, fick svar efter någon dag. Men inga tillkommande poäng har dykt upp ännu, men de kommer förhoppningsvis.

Dear XXXX:

Thank you for your inquiry.  I appreciate the opportunity to review your concerns. 

I have submitted a request to Scandinavian for your bonus miles on rental agreement XXXXXXXX.  Please allow 6-8 weeks from the date processed for the credit to appear on your member statement.

Thank you for giving us the opportunity to review this matter.  We value your business and hope that we will be able to serve you in the future.  

Sincerely,

XXXXXX P.
Frequent Travel Department

Email: frequent_travelers@hertz.com
 

B380-9 XWB

Medlem
Fick du några poäng till slut, @Pellebobba ?

Jag tog kontakt med Hertz strax efter en avslutad hyra i mitten av Oktober som gav 1000 istället för 10000 poäng.
Jag fick standardsvaret att poängen ska trilla in inom 4-6 veckor, vilket det även gjort tidigare.

Denna gång väntade jag snällt 6 hela veckor och tog sedan kontakt med dem igen och de påstår att poängen gått iväg och att jag istället får vända mig till Eurobonus.
På SAS hemsida så hamnar man på Hertz-formuläret för att registrera saknade poäng utan någon hänvisning till support eller likande.
 
Toppen