Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Summerar vistelser från en liten rundresa i Norge under höstlovet med barnen. Resesällskapet är en vuxen och två barn.

Radisson Blu Resort, Trysil
Bokat: Standardrum (det som kallas Deluxe Room)
Erhöll: Deluxe Apartment
Ett av mina favorithotell. Varm välkomnande med ett självklart ordnande med sen utcheckning (15:00). Välkomstbrev på rummet med rebus som ledde till skattkarta där fyndet var en ordentlig godispåse gömd på badrummet.

Radisson Blu, Bodö
Bokat: Standardrum
Erhöll: Premiumrum. Välkomstbrev och ett generöst fat med frukt och makroner.

Park Inn by Radisson, Oslo Airport Hotel West
Bokat: Standardrum
Erhöll: Juniorsvit

Status: Platinum

Markant förbättring från tidigare vistelser i år. Kanske ett sammanträffande? Men likväl trevligt att statusen uppmärksammas!
 

bvs

Medlem
Hotell: Radisson Blu Royal Hotel, Bergen
Bokat: Superior room
Fick: Premium room (tror jag i alla fall för jag fick en badrock)
Status: Gold
När: November 2021

Ingen recognition när jag checkade in förutom att receptionisten frågade om jag ville ha en eller två flaskor vatten. Två skivor vattenmelon och en macaron på rummet.
 

MLG55

Medlem
Hotell: Radisson Hotels & Spa Gdansk
Bokat: Superior room
Fick: Blev uppgraderad till Suite
Status: Gold
När: December 2021
Pris: 522 kr/ natt

50 % på maten i restaurangen
100 zl rabatt på behandling i spat
AB975891-CDB4-46AF-8C3E-71B24EEDA3A6.jpeg
 

erc

Medlem
Är på en liten roadtrip över jul där jag samlar på mig några hittills obesökta delstater i USA.

Första natten spenderas på Country Inn & Suites by Radisson, Galena, Illinois. Bokat standardrum och fick Whirlpool Suite with fireplace. Faktiskt inte så dumt för att vara ett Country Inn för en kort sömnpaus.

Välkomstbrev, vattenflaskor och en påse mikropopcorn på rummet. :)

Status: Platinum
 

erc

Medlem
Roadtrip, natt #2

Radisson Blu, Fargo, North Dakota
Bokat standardrum och fick premiumrum på våning 11 med trevlig hörnutsikt.

Mycket trevligt välkomnande men ingen välkomstgåva och inte heller några vattenflaskor.

Hotellet känns överraskande bra!
 

erc

Medlem
Roadtrip, natt #3

Radisson Duluth Harborview, Minnesota
Bokat standard och fick ett premiumrum på våning 12 med utsikt åt helt rätt håll. Mitt namn på en skylt i receptionen där det framgår att jag är enda Platinumkunden som checkar in idag. Fick en påse färgglatt godis och ett fint välkomnande.

Mystisk frukostlösning. Enbart roomservice och då mellan 09:00 och noon. Tog emot möjligheten men kommer lämna hotellet långt innan frukostfönstret.

Urtypiskt amerikanskt Radisson där det renoverats men åldern och kvaliteten lyser igenom. Ska försöka få ett bord på den roterande restaurangen på översta våningen.

Kostnadsfri parkering är ett plus.
 

ekf

Medlem
Hotell. Radisson Blu Resort, Trysil
Bokat. Deluxe Room
Fick: Deluxe Room
Status: Gold
Pris: 60.000 p/natt (award)
När: Januari 2022

Ingen recognition whatsoever, förutom ett utskrivet "kort" med mitt namn på på rummet samt lite "nyårsgodis" bestående av tre små chokladbitar.
 

erc

Medlem
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo
Bokat: Standardrum
Erhöll: Premium Room, Panoramic City View
Status: Platinum

Bokat med kort varsel. Fullständigt korrekt bemött och personligt välkomstbrev och fruktfat på rummet. Poängen registrerade samma dag som utcheckningen. Perfekt.
 

erc

Medlem
Park Inn by Radisson, Keflavik, Island
Bokat: standardrum
Erhöll: superiorrum

Mycket trevligt välkomnande men utan gåva på rummet. Vattenflaskorna var på plats. För en gångs skull fungerade statusrabatten smidigt i restaurangen.

Platinumstatus.
 
Toppen