Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Marriott?

David

Medlem
Tycker att det största problemet med rummen På Marriot Courtyard i Stockholm är temperaturen, när det var riktigt kallt så var det en del rum där värmen inte funkade... Har för att åtgärda det "valt" ett rum som jag vet har fungerande värme...

Eggs to order ingår faktiskt för Platinum även om dom inte gör reklam för det. Kocken är dock rätt värdelös på att steka ägg, har varit med om att det har tagit tre försök för honom att producera 2 stekta ägg :) Däremot kostar tomatjuice extra vilket förvånar mig...

@David är du fortfarande här så kanske vi ses vid frukost imorgon :)
Visste inte att egg to order ingick, får ta och testa det nästa gång...
Jag åkte hem söndag så vi missade möjligheten att träffas denna gång.
 

David

Medlem
Courtyard Berlin City Center
Bokat billigaste och fick rum på översta (6:e) vån och något större än de vanliga rummen enligt översiktskartan, så inte mycket till uppgradering att hurra över men ändå. Fick även frukost vilket inte ingick i rate och normalt inte ingår som Eliteförmån på Courtyard.

f87735dadcbc1bf33dec1647fc8d72f2.jpg
 

David

Medlem
Tre stays på olika Marriotthotell vid detta besök i Shanghai. Bra utdelning får jag säga.

JW Marriott at Tomorrow Square - uppgraderad från billigaste Deluxe Room till Executive Suite (43F) (1 natt)
Marriott Hongqiao - uppgraderad från billigaste Deluxe Room till Executive room, 8F vid loungen (3 nätter)
The Portman Ritz-Carlton - uppgraderad från Club Room (via Shanghai Room och Club Studio under olika tidpunkter före incheckning) till en Executive Suite 33F (1 natt).
 

Martin B

Medlem
Renaissance Paris Republique, från Paris style room (billigaste) till Urban room with rooftop view (två kategorier högre). Första stay som Platinum på Marriott efter länkat SPG Plat. Fanns sviter lediga så hade så klart förhoppning om det...
 

mha321

Medlem
Sky city Marriott Hong Kong, från billigaste prepaid till executive suite ocean view.

Vet inte om jag håller med om ocean view, men sviten är trevlig!

Marriott gold, men när den här natten postas så blir det platinum!

b662a635205e1a290c8d565df490e029.jpg
 
Toppen