Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

TallA

Medlem
IHG Status: Platinum Ambassdor
Hotell: Holiday Inn Lubeck.

Tyvärr fullbokat hotell. Fick en flaska vitt som plåster på såren.
 

johhenrik

Medlem
Någon har bokat rum på IC Shanghai Puxi och hotellet verkar ha lagt det under min profil. Om de lyckas checka in utan att de upptäcker att det inte är jag kommer de ju få en schysst surprise. :) De har bokat ett club room, men har uppgraderats till Suite other, vilket måste vara en svit i en klass ovanför de man kan boka normalt, för de som kan bokas via hemsidan är Club InterContinental Suite bara.

Raten de har bokat är China 50% off, så bra pris isf också. :)

Nu damp det ner ett tack för besöket och att de vill jag ska skriva en review, så då borde poängen dimpa ner imorrn eller i övermorgon. Bara att säga tack till den okände som fick rummet på min profil. Helt okej utbyte. Jag hoppas de tömde minibaren. ;)
 

jumbooze

Medlem
Nu damp det ner ett tack för besöket och att de vill jag ska skriva en review, så då borde poängen dimpa ner imorrn eller i övermorgon. Bara att säga tack till den okände som fick rummet på min profil. Helt okej utbyte. Jag hoppas de tömde minibaren. ;)
Eller så tömde de rummet så det kommer en fetare nota till kortet knutet i din profil ;)
 
IHG Platinum

Holiday Inn Helsinki Messukeskus x 2 04/2014 & 05/2014
Standard room -> Executive floor
Det roliga är att det är knappt någon skillnad på rummen förutom våningen, exec ligger högst upp. Jo det finns en kaffemaskin i korridoren också. Ruskigt hotell.

Crowne Plaza Helsinki, 05/2014
Standard room -> Junior suite
Mycket trevligare.
 

TjudöBoy

Medlem
IC Status: Ambassdor
Hotell: New York Times Square

Bokade ett Superior Corner King Bed med "Ambassador weekend night certificate", blev uppgraderade till ett Sky View Corner King Bed på 27:de våningen med söder/väster utsikt.
Riktigt trevligt rum tyckte jag, frugan tyckte det var underbart så man kan va nöjd med valet av hotell!
Tack ni som övertalade mig att ej boka på IC Barkley :eek:
 

Concorde

Founding Member
IC Status: Ambassdor
Hotell: New York Times Square

Bokade ett Superior Corner King Bed med "Ambassador weekend night certificate", blev uppgraderade till ett Sky View Corner King Bed på 27:de våningen med söder/väster utsikt.
Riktigt trevligt rum tyckte jag, frugan tyckte det var underbart så man kan va nöjd med valet av hotell!
Tack ni som övertalade mig att ej boka på IC Barkley :eek:

Barclay
Bokar alltid Barclay över Times Square om det är IC på tapeten i NYC. Förstår inte hur någon kan vilja utsätta sig för Times Square frivilligt varje dag!
 

johhenrik

Medlem
:)

Jag tog ut en award stay på Hilton Times Square för 6 år sen. Det vara första och sista gången jag bodde på Times Square i NYC. :)
 
Förra veckan övernattade jag på Indigo Ku'damm i Berlin. Hade förväntningar inför första Indigo-erfarenheten och hotellet kändes väldigt Scandic. Rummet var i hörnet och lite större än et normalrum men 100% style over substance.

är Indigo alltid dylikt?
 

jumbooze

Medlem
Förra veckan övernattade jag på Indigo Ku'damm i Berlin. Hade förväntningar inför första Indigo-erfarenheten och hotellet kändes väldigt Scandic. Rummet var i hörnet och lite större än et normalrum men 100% style over substance. är Indigo alltid dylikt?
Jag har bara bott på Indigo i Hong Kong, men det var väldigt trevligt!
 
Toppen