Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

Kris

Medlem
Hotel Indigo London Leicester Square
Hade bokat två nätter i ett Superior Room Leicester Sq View men blev uppgraderad till ett Superior Premium Room vid incheckning och så bjöd dom på frukosten.
Jag är Spire Ambassador
Bjuda på frukost är ju verkligen "walk the extra mile" från deras sida. Bra där. Tänk om det kunde varit en officiell förmån...:cool:
 
Bjuda på frukost är ju verkligen "walk the extra mile" från deras sida. Bra där. Tänk om det kunde varit en officiell förmån...:cool:

Verkligen !
Supertrevlig personal vid incheckningen som sa att om de va första gången på det hotellet ska jag självklart få avnjuta en frukost på översta våningen :D
90E9D9CC-6668-49F1-ACDF-76A08A28FB29.png
 

Kris

Medlem
Intercontinental Berlin

Bokat 1 King, uppgraderad till 1 King Deluxe

Platinum Amb

Gillar faktiskt den ”nya” Welcome Gift. €15 som kan utnyttjas i minibar, bar eller restaurang.
Är det istället för welcome points och kittet med nötter/choklad/pandagodis? Skall ner nästa vecka och hoppas starkt på pandagodiset :)
 
Är det istället för welcome points och kittet med nötter/choklad/pandagodis? Skall ner nästa vecka och hoppas starkt på pandagodiset :)

Gissar att det är den nya Ambassador förmånen. Att man får en summa att spendera på hotellets restauranger och barer (ej in Room dining).
Gillar den förmånen också, även fast jag bara nyttjat den en gång :)
 

Kris

Medlem
Fick välja på Welcome points eller Drinkvoucher. Och istället för den gamla vanliga welcome gift så är det nu barkredit man får.

3fc7b0cb47fd9fef2770aa9cf976b393.jpg
Nice! Jag har haft en Ihg-fri period sedan mitten av mars, så har inte upplevt detta ännu. Men det råder vi bot på nästa vecka...
Inget av ICna i Dubai hade börjat med detta i månadsskiftet feb/Mar. Har en rad stays på IC under maj och juni. Blir intressant å se hur det implementerats på olika ställen.

Men blir lite orolig för pandagodiset dock...
:)
 
Toppen