Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Glenn E

Medlem
Efter totalt drygt 200 nätter på Hilton Hongqiao i Shanghai fick jag plötsligt en svit idag. De ska renovera hela torn 2 så jag var tvungen att flytta, Sviten är stor men lite dåligt utnyttjande av ytan och vid ingången finns en extra dusch och toalett som en soffgrupp och en diskbänk men inget kök. Men det är fint och fräscht.
5F2F76E8-48D5-4D30-9AAC-750351078F75.jpeg
D3FA17C8-7E52-4D0F-A589-800C6478D2AB.jpeg
266EFB1E-0957-4B6F-8546-08609901BA9C.jpeg
618F5045-00E9-49A5-9783-9EB261914A76.jpeg
 

Tonton

Medlem
Hotell: Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, Croatia.
Datum: 20-23 Juli
Bokat: King Guest Room with a view
Uppgradering: King Deluxe One Bedroom Villa with Sea view. 70m2.
Status: HHD
Rate: Points, 60k per natt.

Superuppgradering på 20 dagar gammalt hotell. Tanken är att detta ska bli ett nytt flagshiphotell i Europa för Hilton. Ska bli en rolig vistelse detta!
 

TP12

Medlem
Hotell: Hilton Molino Stucky Venedig.
Datum: 18-24 Juli
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Executive Suite with View
Status: HHD
Rate: Honors stay longer, 170 EUR/natt

Hade inte alls förväntat mig denna uppgradering när jag bokade billigaste rummet de har. Enligt uppgift är de mer eller minder fullbelagda vissa dagar vilket tyvärr potentiellt ställer till det gällande sen utcheckning. Stan är annars förhållandevis bra att röra sig är, finns så klart en del turister (märks att det nu går direktflyg från USA) Markusplatsen igår kväll var ganska öde faktiskt.
 

John Rambo

Medlem
Hotell: Hilton Podgorica
Datum: 28-29 juli
Bokat: Double Guest Room
Uppgradering: Junior Suite
Status: HHG

Ingen lounge för tillfälllet och ej heller kompensation.
Oerhört nöjd med vistelsen, kostade ynka 80euro, och faciliteterna med spa, gym, pool och en otroligt billig takterrass vart fab, långt över förväntan. Funderar på att återvända i slutet av vår resa igen.
 
Hotell: Hilton Slussen Stockholm
Datum: 6-8 Juli
Bokat: Queen standard
Uppgradering: Executive King with view
Status: HHD

Gjorde bokningen kvällen innan, hade confirmation på mail och bokningen fanns i appen men när jag skulle checka in så hitta dom inte min bokning. Tog en liten stund att fixa men jag fick ändå ett uppgraderat rum
 
Toppen