Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

011430121

Medlem
Jag hoppas att nervositeten efter denna händelserika episod kan lugnas med att läppja på en Cola zero.
Det har inmundigats precis den andra Cola Zeron nu med en chokladboll hoppade över kaffet.
Var inte nervös, har varit med om exakt samma sak från Skellefteå till Arlanda för ett par år sedan, men då återvände vi och en tekniker kollade på låset och de var inget fel, vi var nog inte så tungt lastad med bränsle efter som det var en inrikes resa
 

eddo

Medlem
Det har inmundigats precis den andra Cola Zeron nu med en chokladboll hoppade över kaffet.
Var inte nervös, har varit med om exakt samma sak från Skellefteå till Arlanda för ett par år sedan, men då återvände vi och en tekniker kollade på låset och de var inget fel, vi var nog inte så tungt lastad med bränsle efter som det var en inrikes resa
Vilken tur att Cola Zero inte innehåller alkohol så att du kan avnjuta fler än 3!!
 

ptotheg

Medlem
Hälsningar från 4D på SK904 mot ARN

61233E75-01F4-491E-AAFC-7899F942FF47.jpeg
 

Senator

Moderator
Gomorron från AF1463 ARN-CDG. Två pax i business, ganska glest i ekonomiklass också. När jag har åkt Air France tidigare under pandemin tycker jag det har varit mer folk.

Lite pinsamt att erkänna men Air France växer i mina ögon. Jag har ratat bolaget och CDG under många år men nuvarande PLAT status samt Business känner jag mig lika uppskattat som Swiss och Lufthansa.

Den franska frukosten:

8D58B25B-7AA1-4B5E-8BF6-808DCD7B6216.jpeg


Två fullspäckade dagar i Paris,
 
Last edited:
Toppen