[GUIDE]Hur man söker Lufthansa First Awards via Lifemiles

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startet af MrDollar, 28 April 2018.

1. agehall

agehall Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Eftersom ingen orkar läsa tidigare inlägg så försämrar vi signal to noise ratio ännu mer.

Berglund synes godt om dette.
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa kan givetvis ha strypt denna tillgång för Eurobonus igen. Du får hålla ett öga i tråden om lyckade bokningar och se om någon annan lyckas boka Lufthansa first mer än 14 dagar ut.

3. DOEL

DOEL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vart och när var det du kollade?

4. ante888

ante888 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo då, men ditt inlägg gav mig ingen information jag inte hade innan, och det besvarar inte heller min fråga.

Kollade Frankfurt-Seoul med LH712 i september, har sedan innan Sas plus Arlanda till Frankfurt, asiana från Frankfurt till Seoul och sen Eva air vidare från Seoul till Taipei.

Fiskade lite efter om det kan vara något annat i sökningen jag kan förändra, som att söka Arlanda- Seoul, eller någon annan kreativ lösning.

5. DOEL

DOEL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollar man på expertflyer verkar det finnas tillgång rätt många dagar i september, bl.a. 13e där det enl lifemiles finns 5 tillgängliga platser. Vet inte hur stor betydelse det har att man hittar dem där men när jag har letat runt nu efter resa från USA har iallafall de som funnits i expertflyer gått att boka. Har du provat att ringa igen?

ante888 synes godt om dette.
  6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @ante888 Be Tallinn söka hela vägen först (ARN-FRA-ICN)

7. agehall

agehall Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Det förklarar varför det är som det är vilket med en anings eftertanke besvarar mycket mer än din fråga.

ante888 synes godt om dette.
  8. ante888

ante888 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Slår en pling igen och ber dem söka så. Jag vill inte slänga mig med termer som ”married segments” osv utan att veta vad det egentligen handlar om, men det kanske blir annorlunda resultat om man söker en flight till.

Sidst redigeret: 12 Maj 2018
  9. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har försökt kika på Lufthansa F via Lifemiles senaste dagarna, men hittar inte en enda stol oavsett destination. Har Lufthansa stängt ner denna förmånliga möjlighet eller är det bara Lifemilse som strular?

10. MrDollar

MrDollar Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr verkar det som att Lufthansa återigen strypt tillgången för awards längre fram än 14 dagar.
    Ska be moderator ändra första inlägget i den här tråden

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!