Senaste nytt

Grand hotell i Stockholm i samarbete med SAS Eurobonus

FF#1

Medlem
Frukostföljetongen fortsätter.

November så var det ovilkorligen buffe på Verandan, fanns i gästlistan... inga problem.

Januari, då vart jag hänvisad till Cardierbaren vi incheck, på morgonen så vart jag "bortmotad" till Verandan.

Mars, samma sak fast jag gick direkt till Verandan men vart bortmotad till Cardierbaren, där vart det endast en kontinental som erbjöds.

Under ca 10 vistelser så har det varit minst 6-7 olika bud för frukost.

Har skrivit till dem och frågat vad det är frågan om, får se vad det kommer för svar.
 

FF#1

Medlem
En liten uppdatering....

fick svar från Grand, det är Buffe som gäller för Diamond,

Bokade just en natt, får se vad de säger då. ?



God morgon Herr Frequent Flyer nummer 1,


Vill först be om ursäkt för att det vart mycket fram och tillbaka. Eftersom ni är SAS Diamond så har ni Buffen som är inkluderad under hela era vistelser med oss.

Vi hoppas att det gav svar på er fråga och vill igen be om ursäkt för att vi inte har lyckats informera korrekt.

Annars så önskar vi er en trevlig helg och ni är varmt välkomna tillbaka till Grand Hotel. Om ni har några fler frågor så är det bara att kontakta oss igen.


Med vänliga hälsningar

Deskman

Grand Hotellreception
 

flum

Medlem
En liten uppdatering....

fick svar från Grand, det är Buffe som gäller för Diamond,

Bokade just en natt, får se vad de säger då. ?



God morgon Herr Frequent Flyer nummer 1,


Vill först be om ursäkt för att det vart mycket fram och tillbaka. Eftersom ni är SAS Diamond så har ni Buffen som är inkluderad under hela era vistelser med oss.

Vi hoppas att det gav svar på er fråga och vill igen be om ursäkt för att vi inte har lyckats informera korrekt.

Annars så önskar vi er en trevlig helg och ni är varmt välkomna tillbaka till Grand Hotel. Om ni har några fler frågor så är det bara att kontakta oss igen.


Med vänliga hälsningar

Deskman

Grand Hotellreception
Ska bli kul att träffas där!
 

kapolen

Ny medlem
Bodde en EBD-natt på Grand för en vecka sedan. Vid förra/första besöket i våras så blev det frukost på Cadierbaren.
Vid check-in denna gång blev jag informerad att frukost kunde inmundigas på Verandan eller i Cadierbaren. Perfekt, tänkte jag, efter det man läst här.
Väl nere för frukost så gick jag till Cadierbaren... Icke! Blev hänvisad till Verandan. Okej för mig som inte hade provat frukostbuffén men lite irriterande ändå.

Hemma igen får jag ett mail om att betygsätta min vistelse och jag är supernöjd med litet undantag för den, för denna gång inkonsekventa frukosthanteringen.

Får mailsvar några timmar senare:

Hej kapolen
...
Vi arbetar ständigt på detaljerna för att göra våra gäster nöjda.
När ni bokar genom Eurobonus så kan ni välja mellan buffé frukost på Verandan eller kontinental frukost i Cadierbaren.
Vi har ändrat detta ett flertal gånger så jag förstår att det känns förvirrat från oss men jag hoppas att ni åt en härlig frukost.
...
Tack för hjälpen och uppskattningen! Vi ser fram emot att se er här snart igen.
Vänliga hälsningar
FO Manager


Frukosten på Verandan var fin, men jag upplevde det lite "stökigare" där än i baren.
Bara att stå på sig nästa gång helt enkelt ...om de inte ändrat rutinerna då.
 

FF#1

Medlem
Det brukar ta några dagar. Om de inte har kommit på en vecka så efterregistrera.
Brukar gå på nolltid. Det är inte helt ovanligt att man inte får poäng automatiskt.
 

EBGGOT

Medlem
Det brukar ta några dagar. Om de inte har kommit på en vecka så efterregistrera.
Brukar gå på nolltid. Det är inte helt ovanligt att man inte får poäng automatiskt.

Tack för info! Och jag har förstått det rätt att man endast får poäng på spend UTÖVER rumspriset dvs inte för rumskostnaden.?
 
Toppen