Glassigt värre i loungen

Diskussion i 'Lounger' startet af maba, 13 August 2013.

1. Lebedeva

Lebedeva Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som enbart besökt en lounge i drygt 20 min för att ta några kalla snabbt ? Kommer drygt ha 40 min att spendera på en flygplats inom kort. Men kanske är pinsamt/dålig stil att bara gå in och hälla i sig ett par och sedan gå ?

2. Agö

Agö Medlem

By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet att @Christian R har för vana att glida in i SAS-loungen på CDG, sänka en Kro och sedan boarda ny kärra.

Fredrik Jeanson synes godt om dette.
  3. Jones

Jones Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag miminerar oftast min tid på flygplatsen och intra-Norden har jag sällan tid för mer än 20 min i loungen. Tycker det är ganska normalt med 20 min besök oavsett hur man spenderar den tiden därinne. Jag tryckte i mig en glass i Singapore Airlines lounge på Heathrow på typ 3 min för att sedan gå ut igen - det är något sorts rekord för min del. Kanske inte det bästa sättet att avnjuta glass men blir alltid så glad när jag ser glass i lounger så kunde inte låta bli. Kände mig iallafall inte pinsam - kanske borde gjort det men jag var lyckligt ovetande.

kristofergustafsson og maba synes godt om dette.
  4. Lounge Expert

Lounge Expert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas NI alla prövar EVA AIR´S The Star Lounge , Taipei ( taiwan ) där NI kan njuta av god mövenpick glass Bild 1-2

eller som bild 3-5 visar: Swensen glass hos EVA AIR i deras nya infinity lounge Bangkok flygplats

Attached Files:

maba og CharlieK synes godt om dette.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Altid! Det er fast ritual når jeg er på CDG

jumbooze synes godt om dette.
  6. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    ANA Suite Lounge på 4th floor i terminal 1 på Tokyo Narita flygplats har Häagen Dazs jordgubb, vanilj och cookies & cream.

7. På Satellite 4 eller på Satellite 5?

8. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Satellite 5.

9. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Singapore Airlines förstaklasslounge i Singapore Changi flygplats, terminal 2, har Häagen Dazs jordgubb, vanilj och choklad.

SNIFF synes godt om dette.
  10. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Asiana First Class Lounge i Seoul erbjuder Häagen Dazs i följande smaker: macadamia, green tea, Belgian chocolate, vanilj och jordgubb.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!