Senaste nytt

Går inte att boka Star Alliance på SAS.se?

Brandten

Medlem
Känslan när 3st Electronic Ticket Itinerary and Receipt from SAS dimper ner i mailkorgen.

Ringde Guldsupporten via SAS appen (är väl 0770-727727).
Kom fram efter 5 minuter till en jättetrevlig kille som precis hoppat på extrapasset.
Egentligen kunde han inte hjälpa till men gör ett undantag ikväll när det är så många som försöker bränna vouchers.
Han fortsatte där tjejen slutade (när samtalet bröts) och hittade samma utresa.
Hemresan hittade han dock inte alls trots flera försök men när det lät som han gett upp sa han.

"Eh, ja... vi får se vad du tycker om det här förslaget - Manilla - Istanbul - Talinn - Stockholm"
Jag skrattade till och påpekade att det lät som en helt normal rutt och att även FruBrandten och MiniBrandten skulle uppskatta den korta rutten hem.
Han skrattade ännu mer och tog mina uppgifter. Någon minut senare var 315k poäng, 2 vouchers och 4359kr i skatt förbrukat.

Får man skriva ut namn på den grymma agenten som löste det?! Börjar på R iallafall. :)
 

Brandten

Medlem
Första gången jag inte i detalj studerar rutten, flygmodellen, kabinen, flygplatser eller flygtider. Ställde inga frågor what so ever. Berättade bara destination och datum och sa boka när han hittade. Nu ska jag öppna SAS appen och kolla vad det blev för något. :D:D
 

Brandten

Medlem
Är detta korrekt? Vet inte vad nya *A tabellen säger nu för business.
1f25f621a9b427fb4c2b41107af9d77c.jpg
 
Toppen