Senaste nytt

Går inte att boka Star Alliance på SAS.se?

Brandten

Medlem
Typiskt när jag väl fick ur fingret och tänkte boka någon solresa att den här på SAS.se
"Booking of Star Alliance award trips is temporarily unavailable"

Tänkte undvika att ringa in och ödsla agentens tid då vi inte vet vart vi vill åka, så tänkte sitta och slökolla lite. Hoppas sidan hoppar igång igen innan 31/3! :D
 

taxvalp

Medlem
Typiskt när jag väl fick ur fingret och tänkte boka någon solresa att den här på SAS.se
"Booking of Star Alliance award trips is temporarily unavailable"

Tänkte undvika att ringa in och ödsla agentens tid då vi inte vet vart vi vill åka, så tänkte sitta och slökolla lite. Hoppas sidan hoppar igång igen innan 31/3! :D

Ingen panik, det har varit så i cirka ett år(?). Att boka per telefon fungerar dock.
 

inka

Medlem
Typiskt när jag väl fick ur fingret och tänkte boka någon solresa att den här på SAS.se
"Booking of Star Alliance award trips is temporarily unavailable"

Tänkte undvika att ringa in och ödsla agentens tid då vi inte vet vart vi vill åka, så tänkte sitta och slökolla lite. Hoppas sidan hoppar igång igen innan 31/3! :D
Ja det är synd att det inte går att boka Star Alliance awards via SAS.se. Du kan om du vill innan du ringer, söka awards t.ex. via Air Canada – Site Web officiel den ska stämma hyfsat bra med SAS tillgänglighet.

Lycka till!
 

Brandten

Medlem
Eftersom jag uppenbarligen bott under en sten senaste året och missat all form för information i ämnet.... Vilket nummer ersätter Tallinn och är det öppet nu?
 

Sir Lemon

Medlem
Tackar!
Jaja har ju hela dagen på mig imorgon att hitta resmål och boka.
Min förlängda voucher har sista giltighet imorgon så om du i din egen bokningsprocess fått upp ngt kul resmål långt bort där det finns bus/first så får du gärna skicka ett PM. Får ägna några timmar åt det imorrn.
 
Toppen