Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

JacobGBG

Medlem
Jag ser på Aeroplan att man får nu via deras sökverktyg förslag på säten med Gulf Air. Visste inte ens om att de var officiella i *A än. Är det någon som ens lyckats boka dessa stolar?
 

mkubisztal

Medlem

Canadien

Medlem
Alltså... Awardfares är ju bara en robot som söker på Air Canadas och Uniteds sidor precis som vi människor, men visar resultatet sammanställt. Att de inte implementerat filter för att ta bort Gulf Air från de sökresultat de får från Air Canada är väl troligt, de tänker väl att även Kanadensare kan vara intresserade av att använda deras robot istället för att söka själva.
 

LSH

Medlem
Sant, men i betalvarianten visar de vilka program som visar vilken tillgänglighet. Tror att man gör en "gissning" för SAS här. Med mindre de påstår att det är bokningsbart med Eurobonus så är det förstås fel att kalla det för falskt positiv.
 
Sant, men i betalvarianten visar de vilka program som visar vilken tillgänglighet. Tror att man gör en "gissning" för SAS här. Med mindre de påstår att det är bokningsbart med Eurobonus så är det förstås fel att kalla det för falskt positiv.
Instämmer, det var pga detta jag frågade vilka rutter och datum det refererades till. Jag ser nämligen bara att det visas under Aeroplan och inte Eurobonus.
 
Toppen