Senaste nytt

Fråga om: Warszawa-Frédéric Chopins flygplats.

raphaelmak

Medlem
Jag tog den här bilden förra söndagen i LOT Elite Club, då fanns det Lallier som Champis.

När jag varit där så har det varit "fullt" (minst 1 person/bord) inne i LOT Elite Club och ganska tomt utanför. Jag har då serverat mig själv och gått ut och satt mig vilket jag även tycker är luftigare och ger bättre utsikt.
Kul att se bufféservering och alkohol tillbaka igen. Jag har varit i loungen i våras på väg till Belgrad och då var Elite Club helt stängd, bara smörgåspaket för takeaway samt kaffe erbjöds.
 

JacobGBG

Medlem
Någon som har koll på vilka lounger på WAW som är öppna just nu? Om man ska tro Chopin's site så är det bara i non-schengen det är öppet, medans LOTs egen sida antyder att allt skulle vara öppet.

*A Gold.
 

JacobGBG

Medlem
Jag besökte LOTs lounge (precis vid gold track) nyligen. Även bunkern inne i loungen (*G) är öppen.

Tack för besked. Var du i economy eller business utöver *G? Det är ytterligare en otydlighet från det officiella om det räcker med Det ena eller man behöver båda.
 

Kris

Medlem
Tack för besked. Var du i economy eller business utöver *G? Det är ytterligare en otydlighet från det officiella om det räcker med Det ena eller man behöver båda.
*G behövs. Flög själv SAS Plus.

Man kunde även beställa varm mat i sjukhusförpackning (inplastad all in one tallrik). Charmerande!
 
Toppen