Senaste nytt

First Hotels: Tjäna 750 SAS eurobonus-poäng per natt, 15/5-14/6 2019

Du tjänar 750 SAS EuroBonus-poäng på alla vistelser du gör mellan 15 maj och 14 juni 2019. Erbjudandet gäller på alla First Hotels i Sverige, Norge, Danmark och på Island.

Du som är First Member tjänar både FirstCoins och SAS EuroBonus-poäng på din hotellvistelse hos oss. Du behöver inte välja vilket program du vill samla poäng i!

Du kan också använda dina EuroBonus-poäng till att ta ut gratisnätter på alla First Hotels i Skandinavien. Du har över 40 destinationer i hela Skandinavien att välja mellan. Om du vill använda dina EuroBonus-poäng till hotellnätter på First Hotels, bokar du dessa via EuroBonus kundservice eller på sas.se.

Tjäna 750 SAS EuroBonus-poäng per natt | First Hotels

aa5e2e18bc1396767fd2fc3c246622d1.jpg
 

Ricci

Medlem
Jag fick 1000 EB-poäng för 2 nätter i veckan. Helt klart bra utfall och undrar om detta var en kampanj?
 

chazzie

Medlem
Jag fick 1000 EB-poäng för 2 nätter i veckan. Helt klart bra utfall och undrar om detta var en kampanj?
Jag blev nyss medlem och som jag fattar är det alltid 500 EB-poäng per natt, 750 är nog en kampanj! Jag kommer naturligtvis i största möjliga mån försöka bo på First hotels när jag är ute på jobb i framtiden :)
 

Ricci

Medlem
Jag blev nyss medlem och som jag fattar är det alltid 500 EB-poäng per natt, 750 är nog en kampanj! Jag kommer naturligtvis i största möjliga mån försöka bo på First hotels när jag är ute på jobb i framtiden :)
Jag kommer nog boka upp 10nätter direkt när jag kommer till hotellet på tisdag. :)
 
Toppen