Senaste nytt

Filmer på SAS In Flight Entertainment: mars2018

Kimmen00

Medlem
Från MIA-CPH i lördags:
Death of Stalin och The Shape of Water var höjdare!

20180303_152449ny.jpg
20180303_152502ny.jpg
20180303_152510ny.jpg
20180303_152518ny.jpg
20180303_152523ny.jpg
20180303_152531ny.jpg
 

Wayne

Medlem
Har en resa framför mig närmsta dagarna Sthlm - new York. SAS har ju inget vidare filmutbud och jag brukar även göra misstaget att kolla upp innan vad filmerna de har (som jag inte känner igen) fått i betyg på imdb, som brukar vara ett säkert kort. Några som kan rekommendera filmer på SAS just nu?
 

lucasd

Medlem
Har en resa framför mig närmsta dagarna Sthlm - new York. SAS har ju inget vidare filmutbud och jag brukar även göra misstaget att kolla upp innan vad filmerna de har (som jag inte känner igen) fått i betyg på imdb, som brukar vara ett säkert kort. Några som kan rekommendera filmer på SAS just nu?

SAS har ju denna sida med filmer, antar att den hålls uppdaterad: Scandinavian Airlines In-flight Entertainment
 

ekf

Medlem
Har en resa framför mig närmsta dagarna Sthlm - new York. SAS har ju inget vidare filmutbud och jag brukar även göra misstaget att kolla upp innan vad filmerna de har (som jag inte känner igen) fått i betyg på imdb, som brukar vara ett säkert kort. Några som kan rekommendera filmer på SAS just nu?
Ta med en Ipad med offlinesynkat material från Netflix... ;)
 

Resenaren55

Medlem
Har jag kollat helt galet nu eller finns det bara 48 filmer ombord? Låter ju väldigt lite jämfört med resterande bolag i branschen
 
Har en resa framför mig närmsta dagarna Sthlm - new York. SAS har ju inget vidare filmutbud och jag brukar även göra misstaget att kolla upp innan vad filmerna de har (som jag inte känner igen) fått i betyg på imdb, som brukar vara ett säkert kort. Några som kan rekommendera filmer på SAS just nu?

BRA:
Wild Rose Wild Rose (2018) - IMDb var en riktig skräll. Killen bredvid scrollade filmen på 5 min och beslöt sig för att inte se den. Jag gjort inte det och var sjukt nöjd. Berättade det för honom också då han var extremt dryg hela flighten.

Anna Anna (2019) - IMDb var rätt bra också.

Official Secrets Official Secrets (2019) - IMDb helt ok. Bättre än väntat.

Undvik:
Ad Astra, riktigt fjantig. Spinner vidare på de sista filmerna om konstiga rymdäventyr med mystik som främsta catch. Undvik.
Fast and Furious var så fruktansvärt dålig att bara introt fick mig att stänga av. Sedan testade jag att se den 20 min och stängde av igen.

Om du vill se vad som finns på just din flight så kanske du redan vet att man hittar det här:
Scandinavian Airlines In-flight Entertainment

Trevlig njutning!
 

Wayne

Medlem
Ta med en Ipad med offlinesynkat material från Netflix... ;)

Själklart har jag det och redan laddat ner fler en säsong av en serie från netflix samt packat ner mina bose lurar...men kan vara trevlig som backup att veta vad som går.

Visste inte att man kunde se detta, tackar för länken ovan!
 

Wayne

Medlem
Jag som brukar klaga så väldans på sas filmutbud...men nu visar det ju sig att både once upon a time in hollywood går samt maradona dokumentären. Fin fint, då var den flighten räddad. :)
 
Toppen