Senaste nytt

Fel på Swiss hemsida?

KalleSus

Medlem
Jag har försökt några dagar nu att komma in på Swiss hemsida. Jag får konsekvent detta felmeddelande:

Security check
We apologise for the interruption. We detected unusual behaviour from your browser, which resembles that of a bot.

The reasons could be the following: You have a browser plugin installed that blocks JavaScript, you are using a VPN or privacy software often used by bots, or you are navigating through the website at an unusually high speed.

SWISS International Air Lines thanks you for your understanding.

Sen länkas man vidare till en sida där man ska fylla i sitt namn och e-postadress - men gör man det händer absolut ingenting.
Till saken hör att jag aldrig har fått något liknande meddelande från något annat flygbolag eller någon annan hemsida överhuvud taget.
Jag använder Mac och Safari standardbrowser.
Jag har inte haft detta problem tidigare med Swiss hemsida.
Någon mer som drabbas av detta - eller kan ge en lösning på problemet?
 

Jönsson

Medlem
Jag har försökt några dagar nu att komma in på Swiss hemsida. Jag får konsekvent detta felmeddelande:

Security check
We apologise for the interruption. We detected unusual behaviour from your browser, which resembles that of a bot.

The reasons could be the following: You have a browser plugin installed that blocks JavaScript, you are using a VPN or privacy software often used by bots, or you are navigating through the website at an unusually high speed.

SWISS International Air Lines thanks you for your understanding.

Sen länkas man vidare till en sida där man ska fylla i sitt namn och e-postadress - men gör man det händer absolut ingenting.
Till saken hör att jag aldrig har fått något liknande meddelande från något annat flygbolag eller någon annan hemsida överhuvud taget.
Jag använder Mac och Safari standardbrowser.
Jag har inte haft detta problem tidigare med Swiss hemsida.
Någon mer som drabbas av detta - eller kan ge en lösning på problemet?
En dum fråga kanske men du använder inte VPN?
 

ekf

Medlem
@KalleSus Jag hade det problemet häromåret, är inte helt säker men jag har för mig att det fungerade när jag stängt av min adblocker (OneBlocker)
 

KalleSus

Medlem
En dum fråga kanske men du använder inte VPN?
Nej
@KalleSus Jag hade det problemet häromåret, är inte helt säker men jag har för mig att det fungerade när jag stängt av min adblocker (OneBlocker)
Jag har ingen adblocker
Faktum är att jag har den mest basala dator och uppkoppling man kan tänka sig. Dessutom en osedvanligt långsam sådan, vilket gör det hela, om möjligt, än mer komiskt.
 
Toppen