Senaste nytt

Fast Track borttaget på Arlanda för Lufthansa Business?

ARN018

Medlem
Flög Stockholm Athen igår med lufthansa.

Vid incheckning gick allt bra och jag fick ta business class disken, men när jag skulle passera security via fast track tog det stopp.

Fick höra att denna samarbete är borttaget för någon vecka sen, personalen hade ingen mer info att, delge.

Någon annan som vet mer?

Från 1a April i år har inte Lufthansa/Swiss/Austrian fast track i sin produkt längre, vet ej varför dock.
 

Senator

Moderator
Från 1a April i år har inte Lufthansa/Swiss/Austrian fast track i sin produkt längre, vet ej varför dock.

Kan du dela med dig någon källa för detta om det finns? Jag har inte sätt något i mitt flöde från Lufthansagruppen och jag tänkte ställa lite frågor till det lokala teamet på måndag.
 

igelkotten

Medlem
Kan du dela med dig någon källa för detta om det finns? Jag har inte sätt något i mitt flöde från Lufthansagruppen och jag tänkte ställa lite frågor till det lokala teamet på måndag.

Inget starkt bevis kanske, men kunde inte se att fast track omnämns öht om man läser om deras businessprodukt på deras hemsida (däremot nämns lounge, priority boarding, priority checkin)
 

Apisto

Medlem
Jag åkte på patrull senast jag flög med Lufthansa 29 april. Nej i Fast track pga Lufthansa, trots Amex Platinum. Borttaget, men de kunde inte ge ngn info.
 
Toppen