Försäljning av British Airways First "grejer"?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startet af palmen, 22 November 2020.

1. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  2. fcx

fcx Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Bytte man porslin i samband med att man bytte koncept, och är det i så fall det "gamla" eller "nya" som reas ut nu?

3. Homer

Homer Medlem

4. Homer

Homer Medlem

GillBates og palmen synes godt om dette.
  5. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har koll på hur man får hem grejer från Whatabuy? Finns bara alternativ inom UK att välja på, men att man kan kontakta Whatabuy, per mail, för att höra om de kan skicka internationellt (men hur dom eventuellt skall lösa det, när alternativet inte ens fanns på hemsidan, det vetdettusan)

6. Homer

Homer Medlem

Jag har egentligen ingen aning, men det står, låter som att du läst detta redan?

INTERNATIONAL DELIVERY
    To check if a certain product is available for international delivery, please contact our service team at enquiries@whatabuy.co.uk between 09:00am and 5:00pm Monday – Friday.
    Please note we cannot carry out international deliveries on weekends and public holidays or at specific times of the day
    https://www.whatabuy.co.uk/delivery-and-returns

Sidan craschar, gissningsvis en följd av att BBC skrivit om det
    British Airways' big sell-off: Champagne flutes and trolleys - BBC News

7. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade en fin beställning på gång, tills jag fick besked på mail från Whatabuy, att dom inte kunde skicka internationellt :(. Nu är nästan allt borta och sidan laggar betänkligt....

8. Qantas gjorde en liknande sale ett tag sen, känd YouTube fly-blogger gjorde en fin video om det

9. jsn

jsn Medlem

10. Tonton

Tonton Medlem

haha! Måste erkänna att jag blev lite chockad när jag klickade på länken och såg att det är en gammal kollega på Londonkontoret som frontar hela artikeln. Hade absolut ingen aning om att han var inne i detta träsket också :)

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!