Senaste nytt

Försäljning av British Airways First "grejer"?

fcx

Medlem
Bytte man porslin i samband med att man bytte koncept, och är det i så fall det "gamla" eller "nya" som reas ut nu?
 

Homer

Medlem
Någon som har koll på hur man får hem grejer från Whatabuy? Finns bara alternativ inom UK att välja på, men att man kan kontakta Whatabuy, per mail, för att höra om de kan skicka internationellt (men hur dom eventuellt skall lösa det, när alternativet inte ens fanns på hemsidan, det vetdettusan)


Jag har egentligen ingen aning, men det står, låter som att du läst detta redan?

INTERNATIONAL DELIVERY
To check if a certain product is available for international delivery, please contact our service team at enquiries@whatabuy.co.uk between 09:00am and 5:00pm Monday – Friday.
Please note we cannot carry out international deliveries on weekends and public holidays or at specific times of the day
https://www.whatabuy.co.uk/delivery-and-returns



Sidan craschar, gissningsvis en följd av att BBC skrivit om det
British Airways' big sell-off: Champagne flutes and trolleys - BBC News
 

GillBates

Medlem
Jag har egentligen ingen aning, men det står, låter som att du läst detta redan?

INTERNATIONAL DELIVERY
To check if a certain product is available for international delivery, please contact our service team at enquiries@whatabuy.co.uk between 09:00am and 5:00pm Monday – Friday.
Please note we cannot carry out international deliveries on weekends and public holidays or at specific times of the day
Delivery and Returns | Whatabuy



Sidan craschar, gissningsvis en följd av att BBC skrivit om det
British Airways' big sell-off: Champagne flutes and trolleys - BBC News

Hade en fin beställning på gång, tills jag fick besked på mail från Whatabuy, att dom inte kunde skicka internationellt :(. Nu är nästan allt borta och sidan laggar betänkligt....
 
D

Deleted member 30163

Guest
Qantas gjorde en liknande sale ett tag sen, känd YouTube fly-blogger gjorde en fin video om det
 
Toppen