Förmåner vid köp SAS aktier

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af ulagun, 17 Marts 2016.

1. hejrobin

hejrobin Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu har har fått min guldstatus. Ser fram emot en grogg och ostmacka i loungen någon gång under året. Första gången jag guld :)

hco, EkstromChris, sbbn017 og 3 andre synes godt om dette.
  2. Tomas E

Tomas E Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Just nu kan du nog få groggvirke och ostmacka. ;)

Veratio, aikelo, hejrobin og yderligere 1 synes godt om dette.
  3. Kajsan

Kajsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att det för den som redan är/var guldmedlem för hela 2021 och kvalar in bland de 5000, egentlig inte ser någon skillnad (utöver ev SAS Friends and Family kampanjer), bortsett från kursutvecklingen på aktien.

4. loafbaker

loafbaker Ny medlem

By:
    Bromma
    Land:
    Sverige Sverige
    God kväll! Vet ni om man fortfarande kan få guldstatus genom att äga 100’ aktier? Samt om det isåfall är kvalificerande för lifetime gold? Tackar för förhand, och ursäktar om det besvarats tidigare:)

5. JAONHA

JAONHA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan få EuroBonus Gold-status om du har 100 000 - 1 miljon aktier senast den 30 november. Maximalt 5000 EuroBonus Gold-status kommer att tilldelas per år

EuroBonus Gold och EuroBonus Diamond-status, tilldelad i Aktieägarprogrammet, är inte kvalificerade för Life Time Gold.

Källa:
    Shareholder program - SAS

6. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Det hade iofs vara väldigt trevligt om det kommer en F&F kampanj "snart" då jag strax efter emission köpte BTU's till rea-pris och numer är registrerad ägare till 4 000 st SAS aktier.
    En av de bättre investeringarna sett i % under senaste halvåret, tyvärr inte i kr ;).

011430121 synes godt om dette.
  7. Radar

Radar Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nån fått bonuspoäng för sitt aktieägande? Har själv 10000 st men inga poäng har kommit in...

8. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Poäng? Jag tror inte man får några poäng? Det har inte jag räknat med iaf. Dock inbjudan till F&F som gick bra.

pswe synes godt om dette.
  9. Tomas E

Tomas E Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Var har du läst/hört att du skulle få poäng? Du kan få Eurobonus-status (EBG vid 100 000, EBD vid 1 000 000, dock med vissa antalsbegränsningar) eller deltagande i Friends & Family-kampanjen om du har tillräckligt många aktier (4 000).
    Shareholder program - SAS

hco synes godt om dette.
  10. inka

inka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har man som aktieägare, mer än 4000 aktier, någon generell rabatt på flygresor (utöver F&F)?

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!