Senaste nytt

Förbeställa mat SAS go inom Europa

ulagun

Medlem
75 års erbjudandet 2 pers för 2.200kr i go för att möta våren i Algarve mars/april kunde vi inte motstå.
Kikade på att förbeställa mat till hemresan, men tvekar.
Lacto ovo vegansk pizza avstår vi mer än gärna.
Uppfattar ja rätt att övriga rätter är cold meals?
Är det i princip detsamma rätter som serveras i Plus, eller bättre/sämre?
Alternativet är att köpa med sandwish eller liknande på Faro flygplats
 
Jag har också bokat Faro nu, och med avgångstiden 10:45 tänker jag att man är nog proppmätt efter hotellfrukosten och klarar sig till 16.00 på vad som nu erbjuds i Plus ombord. Sen får det bli MAX på Arlanda innan tåget hem.
 

ulagun

Medlem
Flyger från CPH. Utresan inga problem, alltid något i loungen. Från Faro avg 19'tiden, ingen lounge Ank CPH midnatt fvb Sverige Det mesta stängt.Flygtid 3.40. Vi lär bli hungriga.
 

majoren

Medlem
Är samma eller en variation på maten i PLUS, alltid kallt. Har beställt ett flertal gånger. HAR alltid fungerat - aldrig strulat. Bra att gardera sig på längre flygningar.
 

SK989

Medlem
När jag går in på min bokning i appen (SAS ARN-DUB i Go) finns bl.a. "add extras" och sedan "meals onboard" med det intressanta tillägget "from 0:- SEK". Klickar jag på "meals onboard" så kan jag lägga till frukost för 0:- i min bokning eller champagne för 399:-. Jag la till frukost för 0:- och det fastnar i bokningen en kort stund och ser sedan ut att försvinna. Någon annan som sett det här?
 

airac

Medlem
När jag går in på min bokning i appen (SAS ARN-DUB i Go) finns bl.a. "add extras" och sedan "meals onboard" med det intressanta tillägget "from 0:- SEK". Klickar jag på "meals onboard" så kan jag lägga till frukost för 0:- i min bokning eller champagne för 399:-. Jag la till frukost för 0:- och det fastnar i bokningen en kort stund och ser sedan ut att försvinna. Någon annan som sett det här?
Japp, samma för mig på en bokning morgonavgången ARN-OSD i appen. Hemsidan visar rätt pris och ej provat där. Var lite överraskat att man kan förbeställa på den korta sträckan.
 
Toppen