Senaste nytt

Executive Lounge på Radisson Scandinavia Göteborg

M.K

Medlem
@Rickard_O 3-3,5 öre värderar jag personligen en RR poäng till i normala tider. Max hälften nu med alla erbjudanden.

Helt perfekt att bara samla points nu och betala med cash. Något hotellen verkligen behöver med sin mycket låga beläggning. Win-win.

Edit. Tråkigt att se Dina upplevelser där. Jag minns det som ett trevligt hotell tidigare där jag alltid fått fina uppgraderingar. Det var dock en bra stund sedan jag bott där. Ett återbesök lockar inte heller.
 
Last edited:

Rickard_O

Medlem
@Rickard_O 3-3,5 öre värderar jag personligen en RR poäng till i normala tider. Max hälften nu med alla erbjudanden.

Helt perfekt att bara samla points nu och betala med cash. Något hotellen verkligen behöver med sin mycket låga beläggning. Win-win.

Edit. Tråkigt att se Dina upplevelser där. Jag minns det som ett trevligt hotell tidigare där jag alltid fått fina uppgraderingar. Det var dock en bra stund sedan jag bott där. Ett återbesök lockar inte heller.
Tack för hjälpen @M.K visste väl att en broder som du skulle komma till undsättning! ;)
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Rickard_O

Medlem
Nu hörde Radisson av sig till mig på telefon efter lämnad feedback.
Grym återkoppling och bra samtal, dom erbjuder mig en övernattning i executive rum och besök på Hagabadet!
Mycket nöjd med hur allt har sköts! C887A1DC-916F-49BA-97DF-8FC7F4E1589F.png
 

Sir Lemon

Medlem
Nu hörde Radisson av sig till mig på telefon efter lämnad feedback.
Grym återkoppling och bra samtal, dom erbjuder mig en övernattning i executive rum och besök på Hagabadet!
Mycket nöjd med hur allt har sköts! Visa bifogad bild 112285
Gott att de tar sitt ansvar! Om de fortfarande vid ditt nästa boendetillfälle inte erbjuder riktig fika-lounge bör du kunna be att de skickar med några ordentliga fika-kuponger :)
 

Renato

Medlem
Någon som har besökt Radisson nyligen? Är de lite generösare nu eller fortfarande Fanta och Djungelvrål som gäller?

Tja

Jag bor faktiskt här i två nätter så det ska bli intressant att se vad loungen har att erbjuda.

Dock så levererar hagabadet alltid en bra upplevelse.

Uppdatering kommer snart.
 

Renato

Medlem
20201031_161027.jpg 20201031_161020.jpg

Tråkigt att det var så fattigt.
Kaffe, te, läsk, en godis bit, nutbar, jordnötter.
Tycker man borde ha löst lite små påsar av tilltugg också.

Sen håller jag inte med dom när dom säger att det är p.g.a corona därav deras begränsade utbud. Frukosten var överfull där hade man inte gjort något speciellt åt saken.
 

Henrik_B

Medlem
Misstänkte att det såg ut så där. Bodde där i veckan men valde bort Executiverummen. Bra Radisson i övrigt. Speciellt nu efter renoveringen!
 

Renato

Medlem
Misstänkte att det såg ut så där. Bodde där i veckan men valde bort Executiverummen. Bra Radisson i övrigt. Speciellt nu efter renoveringen!

Håller med själva rummet var bra. Käkade med frun på deras restaurang Noot, ingen vidare. Ambitionen fanns där men dom tappa där emellan. Gillar dock rummen samt att dom har färskpressad apelsinjuice, viktigt :)
 
Toppen