Senaste nytt

Executive Lounge på Radisson Scandinavia Göteborg

GOTBound

Medlem
Lounge öppen nu kl 16:00, men serverades bara coca cola och fanta lemon, sen fanns det även 2st påsar djungelvrål som låg där och såg ledsna ut.
Får se vad cocktail hour 18-20 kan leverera, blir att ta en liten nap och sen smita ner och kika om man kan få något stärkande.

Självklart var spa't fullbokat idag när vi checkade in kl 15, var inget man sa när jag specifikt ringde och frågade om spa och lounge igår att man var tvungen att förboka pga det kunde vara färre platser.
Speciellt härligt när man förbokat med spapaket och betalt för det.

Fasiken vad trist och småsint att de inte berättade detta för dig när du ändå ringde eller informerade med ex mail om att spa behöver förbokas.
 
Lounge öppen nu kl 16:00, men serverades bara coca cola och fanta lemon, sen fanns det även 2st påsar djungelvrål som låg där och såg ledsna ut.
Får se vad cocktail hour 18-20 kan leverera, blir att ta en liten nap och sen smita ner och kika om man kan få något stärkande.

Självklart var spa't fullbokat idag när vi checkade in kl 15, var inget man sa när jag specifikt ringde och frågade om spa och lounge igår att man var tvungen att förboka pga det kunde vara färre platser.
Speciellt härligt när man förbokat med spapaket och betalt för det.
Riktigt tråkigt med spa problemet.. Hoppas nu ni kan dränka era sorger med go fika i loungen...
 

Rickard_O

Medlem
Loungen är i praktiken stängd, ingen cocktailhour, ingen servering what so ever.
Enda som finns är cola och fanta lemon och djungelvrål.

Vid kontakt innan bokning sa man att det var ”Något begränsad servering” nu visar det sig att man inte har någon alls.

Gick ner till repan och pratade med personal som bekräftade att någon servering har dom inte och att utbudet är ”limiterat”
Personalen låter som en Nordkoreansk propagandakanal.

Fick tjata till mig vouchers i hotellbaren, hur mycket räcker detta till?
58040598-A10F-4C8B-907B-0FB871728828.jpeg

Imorgon blir det att gå ner och kolla om någon chef finns på plats som kan ta lite ansvar.
Skickat in klagomål till Radisson själva också.
 
Loungen är i praktiken stängd, ingen cocktailhour, ingen servering what so ever.
Enda som finns är cola och fanta lemon och djungelvrål.

Vid kontakt innan bokning sa man att det var ”Något begränsad servering” nu visar det sig att man inte har någon alls.

Gick ner till repan och pratade med personal som bekräftade att någon servering har dom inte och att utbudet är ”limiterat”
Personalen låter som en Nordkoreansk propagandakanal.

Fick tjata till mig vouchers i hotellbaren, hur mycket räcker detta till?
Visa bifogad bild 112112

Imorgon blir det att gå ner och kolla om någon chef finns på plats som kan ta lite ansvar.
Skickat in klagomål till Radisson själva också.
Riktigt dåligt. Jag hade nog bytt till annat hotell...
 

GOTBound

Medlem
Loungen är i praktiken stängd, ingen cocktailhour, ingen servering what so ever.
Enda som finns är cola och fanta lemon och djungelvrål.

Vid kontakt innan bokning sa man att det var ”Något begränsad servering” nu visar det sig att man inte har någon alls.

Gick ner till repan och pratade med personal som bekräftade att någon servering har dom inte och att utbudet är ”limiterat”
Personalen låter som en Nordkoreansk propagandakanal.

Fick tjata till mig vouchers i hotellbaren, hur mycket räcker detta till?
Visa bifogad bild 112112

Imorgon blir det att gå ner och kolla om någon chef finns på plats som kan ta lite ansvar.
Skickat in klagomål till Radisson själva också.

Riktigt, riktigt dåligt. Du har gjort allt rätt genom att ringa och förhöra dig om vad som gäller varvid hotellet mer eller mindre ljugit för dig.
Tack för att du tagit en för laget så vi andra nu vet hur det är irl, men väldigt trist för dig att det blev som det blev.
 

Rickard_O

Medlem
Fel ställe att ställa frågan på, men finns säkert någon som har koll här.
Har precis blivit medlem i Radissons rewardrogram, OM det nu skulle bli aktuellt, ungefär hur mycket är radissonpoäng värda?
Vad skulle en natt kosta/vara värd på likvärdigt hotell som Göteborg Blu Scandinavia?
 

fcx

Medlem
Fel ställe att ställa frågan på, men finns säkert någon som har koll här.
Har precis blivit medlem i Radissons rewardrogram, OM det nu skulle bli aktuellt, ungefär hur mycket är radissonpoäng värda?
Vad skulle en natt kosta/vara värd på likvärdigt hotell som Göteborg Blu Scandinavia?

Någonstans i storleksordningen 60000-80000 poäng per natt skulle jag säga.
 
Toppen