Senaste nytt

Eventuell rea snart hos British Airways?

Maja

Medlem
BA är inte mitt primära val, men det är ett av få bolag som flyger direkt från Göteborg till London om man inte vill åka med rödnosen så har ingen koll på ev. reor hos BA.

Så min fråga är, brukar de har någon återkommande rea inom en snar framtid? Behöver biljetter ut den 21 november och hem den 24 november för 2 vuxna och 1 barn (10 år).

Vet att jag bokade biljetter i slutet på augusti förra året för samma destination över lucia och då var biljetten närmare 2000 kr billigare så därav min fråga.

Tack på förhand!

Edit: Ser att decemberpriserna är mycket lägre än i slutet på november nu också... Fel datum för årets resa mao... :confused:
 

palmen

Moderator
De brukar köra black friday rea varje år, sen kommer det väl reor lite då och då. Det är åtminstone 3-4 ggr per år som man brukar kunna få business från Stockholm för drygt 2500 kronor tur och retur (oklart om det även finns för Göteborg).

Sen är det väl "konstant" rea på longhaul. Ofta man får priser omkring 3500 kronor för att åka till USA på deras destinationer
 

Maja

Medlem
Black friday kommer för sent så får hålla kolla på priserna och boka innan. Vi har biljetter till Harry Potter den 23/11 så går liksom inte att ändra.

Tack för tips @palmen och @Homer
 
Toppen