Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

bvs

Medlem
Gör lite efterforskning för ett större möbelinköp och såg det här samtidigt på SAS EuroBonus Member Portal . Rätt bra deal kan jag tycka om man ändå ska köpa nytt

INTRODUCING NEO QLED
Become one of the first, and earn 30.000 EuroBonus Extra points when you buy the Neo QLED at Samsung.com . The offer is valid in the period 22nd of March 2021 to the 18th of April 2021.
 

bvs

Medlem
Svenssons i Lammhults via Eurobonus Everday registrerat kort ger 50p/100 kr.
Mail med bekräftelse på poäng kom efter 1-2 dagar och själva poängen to ca en månad att nå EB kontot.

Jo jag såg ditt tidigare inlägg och sitter här med samma dilemma, vågar inte handla online. Vet du om det går att handla i butik men ändå få hemkörning?
 

EBD_Hakan

Medlem
Jo jag såg ditt tidigare inlägg och sitter här med samma dilemma, vågar inte handla online. Vet du om det går att handla i butik men ändå få hemkörning?
Snarlikt för mig.. planerar en del inköp där som kan generera riktigt bra med poäng men utbudet är helt annorlunda online och smidigare med hemkörning antar jag.

Samma sak med hifiklubben där det är tvärtom
 

GOTBound

Medlem
Jo jag såg ditt tidigare inlägg och sitter här med samma dilemma, vågar inte handla online. Vet du om det går att handla i butik men ändå få hemkörning?

Ja, det går att beställa transport i butik, det går även att beställa och betala för varor som inte finns i butiken. I vårt fall beställdes möbeln made to order [lev. lagom till semestern].
 
  • Gilla
Reactions: bvs

squeezen

Medlem
Svenssons i Lammhults via Eurobonus Everday registrerat kort ger 50p/100 kr.
Mail med bekräftelse på poäng kom efter 1-2 dagar och själva poängen to ca en månad att nå EB kontot.
@bvs @EBD_Hakan säger inte det måste påverka men bygghemma group har via dotterbolag Nordic nest (som väl iofs också är i portalen) köpt upp Svenssons.
Sånt här kan strula till det ibland

BHG Groups dotterbolag Nordic Nest förvärvar Svenssons i Lammhult - BHG Group AB
 

Migato

Medlem
Någon som har erfarenhet från Gucci-butiken? Gjorde ett relativt stort köp där med mitt kopplade amexkort men inte fått något mail om köpbekräftelse. Är ju ändå rätt många poäng :).

Kan man kontakta Sas Online shopping supporten eller är det en separat support för eurobonus.shopping?

EDIT: har gått mer än 2 veckor sen köp och vet att det kan få tid att få poäng men bekräftelse brukar komma rätt fort.
 

gneken

Medlem
Någon som har erfarenhet från Gucci-butiken? Gjorde ett relativt stort köp där med mitt kopplade amexkort men inte fått något mail om köpbekräftelse. Är ju ändå rätt många poäng :).

Kan man kontakta Sas Online shopping supporten eller är det en separat support för eurobonus.shopping?

EDIT: har gått mer än 2 veckor sen köp och vet att det kan få tid att få poäng men bekräftelse brukar komma rätt fort.
Du finner svaret i deras FAQ
Edit: Här får du en direktlänk: SAS EuroBonus Member Portal
 
Toppen