Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Jönsson

Medlem
Hello
The MC linking issue is now resolved and tested, and any Mastercard that was previously affected by this can now be linked on eurobonus.shopping
Thanks for your patience on this, and enjoy a Tuesday

Peter
For the first time in five months, I can now add all my credit cards. Thank you for excellent communication, even though the process of resolving the linking issue was rather slow.
 

Doctor-X

Medlem
Varit på Hotel Diplomat / T-Bar och ätit brunch 5 gånger och betalat med mitt kopplade AmEx. Köpen har aldrig registrerats automatiskt, däremot har efterregistreringen fungerat utmärkt.

Men ett tips till er som skall äta där i framtiden, spara kvittot / ta en bild på kvitto med mobilen och efterregistrera efter 17 dagar.
 

Jim_

Medlem
Har Golfstore försvunnit från listan av inköpsställen? Någon som handlat där sistone och fått poäng registrerad?
 

pswe

Medlem
Varit på Hotel Diplomat / T-Bar och ätit brunch 5 gånger och betalat med mitt kopplade AmEx. Köpen har aldrig registrerats automatiskt, däremot har efterregistreringen fungerat utmärkt.

Men ett tips till er som skall äta där i framtiden, spara kvittot / ta en bild på kvitto med mobilen och efterregistrera efter 17 dagar.
Samma erfarenhet.
 

M.K

Medlem
Systemet fungerar inte sedan nyår. Stor skillnad mot tidigare då de allra flesta köp faktiskt registrerades.
Det går som tröst ganska fort att efterregistrera men såklart missas ändå en del poäng som glöms bort. Idag kom ytterligare fem köp in några dagar efter efterregistrering.

Återstår att se om veckans två ganska ambitiösa middagsbesök kommer in, troligen inte. Jag har kört både Amex, Curve, SAS MC, blipp och insatt kort i år. Även på restauranger där det fungerat tidigare.

Jag hoppas att de lokaliserar detta tydliga fel snart.
 
Last edited:

varva77

Medlem
Verkar verkligen vara hit or miss för vilka det fungerar. Totalt haft uppåt 15 besök (hotell och restauranger) sedan starten och fungerat prickfritt alla ggr utom en. Önskade bara att fler butiker skulle tillkomma. Skulle inte detta vara ett litet men ändå uppskattat sätt att uppmuntra handel i butiker? Iof kanske bolagen själva i längden vill endast ha näthandel men tycker det är tråkigt att tex HM ger via nätet men inte via köp i butik.
 

M.K

Medlem
@varva77 Mina fungerade som sagt förra året nästan jämnt och det var många köp. I år har inte ett enda registrerats, ja faktiskt ett hos Phils, men det försvann igen så fick efterregistrera även detta.

Jag är därför säker på att de har en flaskhals någonstans. Det betyder mer jobb både för dem och oss så förväntar mig att de finner och åtgärdar detta.
 

EBD_Hakan

Medlem
Minns jag fel eller fanns inte någon golfbutik med i listan tidigare? Har funderat på att plocka upp golfen igen inför den här säsongen och ett steg då är givetvis att testa om svingen sitter eller om man behöver köpa nya klubbor ;-)
 

Jim_

Medlem
Minns jag fel eller fanns inte någon golfbutik med i listan tidigare? Har funderat på att plocka upp golfen igen inför den här säsongen och ett steg då är givetvis att testa om svingen sitter eller om man behöver köpa nya klubbor ;-)
Golfstore fanns med tidigare men tycks vara borta från listan nu
 
Toppen