Eurobonus Everyday lanserat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af M.K, 12 December 2019.

1. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Dessvärre inte. Det är fortfarande ett pågående ärende. Har varit i kontakt med kundtjänst vid ett par tillfällen och senast la de saken som ett ärende för IT. De har ännu inte löst problemet. Funderar på att ringa igen till veckan. Det går inte undan om man säger så.

Mattias Holmén synes godt om dette.
  2. Jag har nämligen samma problem. Vilken kundtjänst har du kontaktat?

Jönsson synes godt om dette.
  3. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Om du ringer vanliga kundtjänst/Eurobonus och förklarar problemet så kan de koppla dig samman med interna Eurobonus-avdelningen. De sköter just de systemen. Endast öppet vardagar under kontorstid.

Mattias Holmén synes godt om dette.
  4. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Vågade inte chansa online så jag besökte butiken IRL istället och betalade på plats [Covid-19 säkrat förfarande], nu är det bara att vänta 16-18 veckor på själva möbeln.
    I natt kom ett mail att poängen var på väg till mitt Eurobonus konto, köpet genomfördes i söndags.

Birch, zippan og Berglund synes godt om dette.
  5. Jag har samma problem. Mina två Amexkort är anslutna men mitt SAS Mastercard vill den inte acceptera. Jag har försökt någon gång i veckan undertvå månader nu men inte orkat ta tag i det.
    Följer med spänning. :)

6. Jag orkar faktiskt inte kontakta dom, tror inte dom kan lösa problemet. Sätter det på shit-happends kontot.

Mikael Stillman synes godt om dette.
  7. Hello all,
    If you have issue with linking cards, or missing points, please contact our support on support@loyalsolutions.eu and we will look at any issue right away. Re the Mastercard "linking" issue, MC has had som issues on card linking over the last 2-3 weeks, it was corrected on Thursday. If you still have an issue linking a Mastercard please send your EuroBonus number to our support or to me pki@loyalsolutions.eu and we will resolve it

Also remember that in case you are missig points from the everyday stores/webshops you can claim them here. SAS EuroBonus Member Portal

Best regds
    Peter Kisbye
    VD, Loyal Solutions

Chrisse, Million Miler, Samosaguas og 10 andre synes godt om dette.
  8. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Tried again this morning and I still have the same issue linking my SAS branded MasterCard. Will try to contact your support to see if they can resolve the problem.

9. Hello.
    Re the MC linking issue for some members, its is now resolved moving forward , so this issue does not re-appear.
    For those of you affected before today we and MC are working to clear the "old error" and hope to have this done early next week.
    Due to limited staf at MC London ( covid precautions) things are taking a bit longer than expected.
    Ill keep you updated

Have a great weekend
    Peter

squeezen, aruba1, HåkanssonJ og 3 andre synes godt om dette.
  10. Hello
    The MC linking issue is now resolved and tested, and any Mastercard that was previously affected by this can now be linked on eurobonus.shopping
    Thanks for your patience on this, and enjoy a Tuesday

Peter

squeezen, Jönsson, Rebel og 5 andre synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!