Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

MLG55

Medlem
Precis som du upplever jag att det funka inte särskilt bra med Rituals och Kitch'n. Missade alla poäng på inköp på Rituals och Kitch'n i julas och var alldeles för sent på det när jag skickade in för claima poäng. Har fått skicka in för alla inköp under detta året från just dessa två för att få poängen registrerad.
Tips är att spara alla kvitton då man inte kan skicka in begäran förrän först efter typ 6 veckor efter inköp.

Kan man fortfarande dra sitt SAS kort på dessa ställen? Eller tas den möjligheten bort?
 

dino_81

Medlem
Skulle det funka att koppla sin sambos Mastercard/VISA till mitt EB konto? :) Någon annan som kör på det upplägget?
Tanken torde vara att man samlar poäng för egna inköp och inte på andras. Rent krasst kanske det kan fungera men är emot villkoren.

Skapa ett Point Sharing-konto med din sambos EB-konto istället så samlar ni tillsammans. Har hen inget eget konto ännu så får du hjälpa sambon...!
 

rob74

Medlem
Fungerar era kopplade kort bättre nu?, eller ska man fortsätta dra sitt SAS kort ifall att det inte fungerar.

Missade några poäng förra året :( då jag endast drog mitt kopplade kort och jag slarvade naturligtvis bort kvittorna :(

Ska i helgen till ett everyday ställe, hade jag tänkt.
Mitt Amex har jag inte lyckats få att fungera. Har registrerat om det ett antal gånger utan resultat och har en hel hög kvitton att efterregistrera.
Alla gånger jag dragit mitt separata EB-kort, då har det funkat direkt!
 

JohanW

Medlem
Mitt Amex har jag inte lyckats få att fungera. Har registrerat om det ett antal gånger utan resultat och har en hel hög kvitton att efterregistrera.
Alla gånger jag dragit mitt separata EB-kort, då har det funkat direkt!

I helgen åt vi på Johan P och delade notan. Jag fick poäng & inte min bror. Jag fick fel vid första försöket (blipp) och fick sätta in kortet. Min bror blippade. Så tänk på att inte blippa. Har samma problem med annat som man bundit till kortet, t.ex Hemköp, Måste sätta i kortet för att få rabatterna.
 

rob74

Medlem
I helgen åt vi på Johan P och delade notan. Jag fick poäng & inte min bror. Jag fick fel vid första försöket (blipp) och fick sätta in kortet. Min bror blippade. Så tänk på att inte blippa. Har samma problem med annat som man bundit till kortet, t.ex Hemköp, Måste sätta i kortet för att få rabatterna.
Hm...
Märkligt. Jag blippar aldrig när jag betalar. Får ändå inte in poängen.
Nu senast drog jag EB-kortet innan och normalt brukar det registreras inom två dygn. Men nu har det gått fem utan att det syns.
 
Toppen