Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

pljung

Medlem
Jag fick ett mail någon dag senare som bekräftade mitt köp och att poängen skulle komma om 25 dagar
OK, hur var ditt förfarande vid köpet?
Jag drog först mitt EB-kort utan koppling, och sedan mitt Amex med koppling. Så vet inte om det är det som ställer till det för mig?
Testade idag att efterregistrera på SAS hemsida, men när jag ska söka efter butiker så genererar hemsidan inga alternativ. Fel på hemsidan kan man då tro, eller???

EDIT: Nu fungerade det att söka butiker, så kunde registrera detta nu :)
 
OK, hur var ditt förfarande vid köpet?
Jag drog först mitt EB-kort utan koppling, och sedan mitt Amex med koppling. Så vet inte om det är det som ställer till det för mig?
Testade idag att efterregistrera på SAS hemsida, men när jag ska söka efter butiker så genererar hemsidan inga alternativ. Fel på hemsidan kan man då tro, eller???

EDIT: Nu fungerade det att söka butiker, så kunde registrera detta nu :)
Jag drog EB kortet och sedan mitt kopplade kort, fick först ett bekräftelsemail sedan kom poängen några veckor senare till mitt konto
 

Doctor-X

Medlem
Phamarium i Stockholm! Andra gången jag var där nu och drack drinkar! Det är dyrt ~165-185kr/drinken, men väldigt goda, trevlig personal och trevlig inredning som ger en känsla av en lyxig cocktailbar.

200p/100kr. Slutade på strax över 3000p för detta besöket efter 8 drinkar (4st/person så ingen får för sig något :p) och lite tilltugg.
 

Davvelavve

Medlem
Phamarium i Stockholm! Andra gången jag var där nu och drack drinkar! Det är dyrt ~165-185kr/drinken, men väldigt goda, trevlig personal och trevlig inredning som ger en känsla av en lyxig cocktailbar.

200p/100kr. Slutade på strax över 3000p för detta besöket efter 8 drinkar (4st/person så ingen får för sig något :p) och lite tilltugg.
Sånt ställe man tar med sig många polare och tar notan. :)
 

Tonton

Medlem
Phamarium i Stockholm! Andra gången jag var där nu och drack drinkar! Det är dyrt ~165-185kr/drinken, men väldigt goda, trevlig personal och trevlig inredning som ger en känsla av en lyxig cocktailbar.

200p/100kr. Slutade på strax över 3000p för detta besöket efter 8 drinkar (4st/person så ingen får för sig något :p) och lite tilltugg.
Sånt ställe man tar med sig många polare och tar notan. :)

Rekommenderar att göra exakt det med restaurangen bredvid. Det blir många poäng när man tar bordsnotan efter en middag där :D
 

MLG55

Medlem
Fungerar era kopplade kort bättre nu?, eller ska man fortsätta dra sitt SAS kort ifall att det inte fungerar.

Missade några poäng förra året :( då jag endast drog mitt kopplade kort och jag slarvade naturligtvis bort kvittorna :(

Ska i helgen till ett everyday ställe, hade jag tänkt.
 

Jim_

Medlem
Jag tycker det funkar mycket bättre nu ... endast rituals och kitch'n som är sådär. Får från alla restauranger etc.
Precis som du upplever jag att det funka inte särskilt bra med Rituals och Kitch'n. Missade alla poäng på inköp på Rituals och Kitch'n i julas och var alldeles för sent på det när jag skickade in för claima poäng. Har fått skicka in för alla inköp under detta året från just dessa två för att få poängen registrerad.
Tips är att spara alla kvitton då man inte kan skicka in begäran förrän först efter typ 6 veckor efter inköp.
 
Toppen