Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Maja

Medlem
Som redan nämnts så "Glömt lösenord" är nog en funktion som kommer behövas framöver. :oops::D

När man klickar på loggan så kommer man åter till startsidan och ens inmatade val nollas automatiskt vore önskvärt. Det sitter iaf automatiskt hos mig att jag trycker på loggan för att komma till dit.

Nationalparker finns ju inbakad i "Lonely Planet's Ultimate Travel List - hade gärna sett att den var en egen kategori precis som Dykning & Snorkling.

Konserter tror jag många kan vara intresserade att söka efter.

Ska söka och kolla lite mera i veckan! :)
 

Kimmen00

Medlem
Personligen gillar jag inte att Singapore Airlines har MI när det visas och inte SQ.. jag vet att båda används, men känns som SQ är mer "de facto"..
 

Kimmen00

Medlem
Som redan nämnts så "Glömt lösenord" är nog en funktion som kommer behövas framöver. :oops::D

När man klickar på loggan så kommer man åter till startsidan och ens inmatade val nollas automatiskt vore önskvärt. Det sitter iaf automatiskt hos mig att jag trycker på loggan för att komma till dit.

Nationalparker finns ju inbakad i "Lonely Planet's Ultimate Travel List - hade gärna sett att den var en egen kategori precis som Dykning & Snorkling.

Konserter tror jag många kan vara intresserade att söka efter.

Ska söka och kolla lite mera i veckan! :)

Precis, håller med.

En annan sak jag skulle vilja se är ju olika Hotell i olika städer som A* åker till.. typ alla IHG, Hilton, Hyatt, Marriott etc. Och möjlighet att lägga in om det finns Executive Lounge, takpool etc.
 

Samosaguas

Medlem
Precis, håller med.

En annan sak jag skulle vilja se är ju olika Hotell i olika städer som A* åker till.. typ alla IHG, Hilton, Hyatt, Marriott etc. Och möjlighet att lägga in om det finns Executive Lounge, takpool etc.
Absolut! Någon sektion med hotell ligger högt upp på utvecklingslistan så där tar vi gärna emot förslag. Gärna tips på var vi kan hämta hem data på ett smidigt sätt också.
 

Samosaguas

Medlem
Personligen gillar jag inte att Singapore Airlines har MI när det visas och inte SQ.. jag vet att båda används, men känns som SQ är mer "de facto"..
Vi använder SQ för Singapore Airlines och MI för SilkAir. Har du något exempel på där det inte är rätt så får vi kolla på det?
 
Det går nu att återställa sitt lösenord genom att klicka på nyckeln.

35fa58edc51d96b473f53f9d77d50760.jpg
 
Toppen