Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Imponerande! Om ni sedan bygger ihop sajten med en awardsökmotor och kanske en bokningstjänst liknande Chatflights (för den som inte vill göra jobbet själv) så är ni hemma.

En liten varning i all välmening: Tänk på att vara försiktiga med att använda Eurobonus som ju är SAS varumärke. Nu har förmodligen deras jurister fullt upp med att brevväxla med kronofogden, men om de får tid över är risken att de skickar ett brev till er...

Ja, jag hoppas Eurobonus ser på detta som ett mervärde för deras medlemmar, som dom dessutom slipper bekosta. Tjänsten är varken publik eller kommersiell. Men tanken finns där även från vår sida. Och om vi skulle springa på patrull så blir det en re-brand till Eurobonos i sann COOP anda.

Härligt! Inga problem i växlingen heller. Dock har Coop lite problem med stavningen ;)
Visa bifogad bild 117235

Skämt å sido, jag ska lägga till en disclaimer på inloggningssidan så att det är tydligt att det inte är SAS Eurobonus som ligger bakom sidan.
 
Last edited:
Ytterligare 25 användare aktiverade.

upload_2021-3-23_22-46-31.png
 
Men wow vilket arbete ni har lagt ner @Mattias Holmén och @Samosaguas . Gillar speciellt kopplingen till Michelin Guiden! Supersnyggt!

Såg att Färöarna låg i Europa zonen, de ska väl tillhöra Danmark och Skandinavien?
Det har du helt rätt i! Tack för det och fortsätt leta buggar ;)
TACK för feedback, fortsätt att testa testa testa!

Nu är jag inte den som inte kan erkänna mina fel, men.... sedan när är skandiavien en egen zon? Utveckla gärna ;)

Edit: Om du tänker på poängpriset "intra-europa" för resor inom mellan vissa länder, så är det på gång att implementeras. Men Det är, per definition, ingen egen zon. Förstår du hur jag menar?
 

JacobGBG

Medlem
Fick en konstig laddning av sidan igår som gjorde att all text svämmade över från underflikarna man kan koppla på/av. Borde ha tagit en screenshot för jag har ej lyckats replikera det.
 
Toppen