Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Homer

Medlem
@Homer , gick in och kollade på Refunder och där står det under "Tillgänglig":

"Mellan 60-90 dagar - OBS: Cashbacken syns på ditt konto när Amazon skickar varan".

Så det var därför jag hade i huvudet att cashbacken poppar upp när Amazon skickat.


Jo jag vet, men det fungerar inte, däremot har jag fått godkänt för alla efterregistreringar.
Nästa gång jag gör en beställning ska jag testa att inte välja dela upp, men det dröjer för nu får man
80kr om beställer med appen.
Bra deal, fraktfritt vid 229kr - 80kr = du betalar 149kr



Koden för att få 80 kr i rabatt på ditt första köp i Amazon-Appen är: APP80
Du måste använda koden i Amazon-Appen före den 14 juli 2021, 23:59 (CEST).
Ditt köp måste uppgå till minst 229 kr, samt bestå av produkter som fraktas från och säljs av Amazon. Fler villkor gäller.

Amazon.se: 80 kr rabatt på ditt första kvalificerade köp i appen
 

RickardG

Medlem
Jo jag vet, men det fungerar inte, däremot har jag fått godkänt för alla efterregistreringar.
Nästa gång jag gör en beställning ska jag testa att inte välja dela upp, men det dröjer för nu får man
80kr om beställer med appen.
Bra deal, fraktfritt vid 229kr - 80kr = du betalar 149kr



Koden för att få 80 kr i rabatt på ditt första köp i Amazon-Appen är: APP80
Du måste använda koden i Amazon-Appen före den 14 juli 2021, 23:59 (CEST).
Ditt köp måste uppgå till minst 229 kr, samt bestå av produkter som fraktas från och säljs av Amazon. Fler villkor gäller.

Amazon.se: 80 kr rabatt på ditt första kvalificerade köp i appen
De där extra villkoren tycker jag var spännande. Rabatten gäller bara om du startar appen på iPhone men inte iPad. Koden kan bara användas totalt 13370 gånger. Man får inte rabatt på modersmjölksersättning o_O
 

Morgan

Medlem
De där extra villkoren tycker jag var spännande. Rabatten gäller bara om du startar appen på iPhone men inte iPad. Koden kan bara användas totalt 13370 gånger. Man får inte rabatt på modersmjölksersättning o_O

Koden funkade utmärkt för mig. Men deras system för att de delar upp order som skickas från olika lager är ju lite jobbiga, istället för ett paket har jag ett som kom igår, ett som kommer imorgon och ett som levereras till brevlådan...

Nu kanske vi kommer ifrån ämnet, men det är WHO som är motståndare till kampanjer på modersmjölksersättning.

GINA and the International Code of Marketing of Breast-milk Substitutes | Global database on the Implementation of Nutrition Action (GINA)
 

M.K

Medlem
@Homer Tack för kod, jag installerade appen och fick 80:- i rabatt på nytt Apple köp för strax under 2’ med prioriterad hemleverans hem i morgon (65kr). Bättre rabatt än med Refunder men framförallt några hundralappar billigare än hos konkurrenterna.
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Hej, Jag har nu beställt Refunder PAY kortet
Den ska dubbla cashback på en hel del siter, jag ser ett antal resesidor där med 10%+ cashback.
Tar detta nu innan black friday....
 
  • Gilla
Reactions: hco

hco

Medlem
Nån som har problem med Refunder?

Refunder säger "AdBlock hindrar dig från cashback" när jag försöker klicka från Refunder till Nordic Choice.

Saken är den att jag inte använder någon AdBlock och har ingen VPN igång. Har testat i två browsers och med olika wifi. o_O
 

hco

Medlem
Nån som har problem med Refunder?

Refunder säger "AdBlock hindrar dig från cashback" när jag försöker klicka från Refunder till Nordic Choice.

Saken är den att jag inte använder någon AdBlock och har ingen VPN igång. Har testat i två browsers och med olika wifi. o_O

Nu fungerade det perfekt. Utan att jag ändrat någonting. Tillfällig glitch?
 

Homer

Medlem
Det som gjorde att köp från amazon inte registrerades berodde tydligen på att man sparat varorna i varukorgen innan man gick via refunder

upload_2022-8-31_12-37-27.png
 
Toppen