Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

palmen

Moderator
Då är det inte ett bluff-företag iaf...
Jag var orolig att de inte betalade ut något alls.
Skönt att du har fått utbetalt
Så här ser det ut för mig
upload_2018-4-5_13-29-0.png
 

M.K

Medlem
Upptagen i jobb men såg tråden och jag tror bonusway är en scam. Gjort två köp men inte fått något. Orkar inte kontakta kundtjänst igen då det var noll positiv respons vid första tillfället. Nu andra gången laddade jag ner appen med utlovad dubbel bonus och de registrerade besöket men inget mer.

Fortsätter med Refunder som alltid fungerat klockrent! Bra kundtjänst också då det strulat :)
 

Samosaguas

Medlem
Upptagen i jobb men såg tråden och jag tror bonusway är en scam. Gjort två köp men inte fått något. Orkar inte kontakta kundtjänst igen då det var noll positiv respons vid första tillfället. Nu andra gången laddade jag ner appen med utlovad dubbel bonus och de registrerade besöket men inget mer.

Fortsätter med Refunder som alltid fungerat klockrent! Bra kundtjänst också då det strulat :)
Min erfarenhet av Bonusway är helt annorlunda. Har alltid fått min bonus registrerad och om något strulat har jag fått hjälp av kundtjänst inom någon dag.
 

M.K

Medlem
Kanske otur då men oavsett har refunder alltid fungerat. Fick utbetalt ännu en tusenlapp i veckan morgonen efter uttag. Många bäckar små :)
 

Meazza

Medlem
Fortfarande inte fått utbetalat av Mybonus för Avis bokningar i Januari! Ligger som inkommande.
Någon annan (@Homer ?) som har fått återbäring via Avis (oavsett sida)? Jag la en hel del bokningar via Cashbacker men insåg i efterhand att i det finstilta står att ingen återbäring utgår om en AWD tillämpas, vilket ju sker automatiskt via Avis Eurobonus-sida.
 
Toppen