Senaste nytt

Dubbla Rewards nätter Hotels.com

Wyll

Medlem
upload_2017-7-24_14-26-44.png
 
Även jag har fått ett sånt mail.
Jag hade precis bokat 15 nätter i Rayong V33-34 men jag orkade inte avboka och boka igen iom att det bara var de 3 första nätterna som gav kickback.
Tycker nog att hotels.com's kickback e lite snål, generellt ger det ganska lågt värde men det är ju klart bättre än inget.
Är i Malaga med familjen och utnyttjade jag en frinatt som 2/3 av en natts pris.
Men, återigen, hotels.com är riktigt smidigt så jag kan leva med det.
 
Jag fick ett erbjudande om upp till 5 dubbla reward nätter med koden RWD2BF21. När man söker i inloggat läge framgår det tydligt ifall koden är giltig för det specifika hotellet eller ej.

Villkor:
"Kupongen går endast att använda på boenden som deltar i Hotels.com® Rewards och har ett märke där det står "Samla dubbla stämplar " på webbsidan för Hotels.com®.

Kupongen gäller bara för det första rummet i din bokning.

Du kan använda den här kupongen för att samla dubbla stämplar med Hotels.com® Rewards under de 5 första nätterna av din vistelse. Du kommer att få en stämpel för varje återstående natt av vistelsen. Om du till exempel bor 10 nätter, samlar du 10 stämplar och vi lägger sedan till 5 extra stämplar till ditt konto (så att du får dubbla stämplar för de 5 första nätterna) – totalt får du 15 stämplar för din vistelse. Kom ihåg att om du samlar tio stämplar så får du 1 bonusnatt.

Bonusnatten kan inte lösas in för bokningar som betalas på boendet. Vi lägger vanligtvis till samlade stämplar på ditt konto inom 72 timmar efter din vistelse, men ibland kan det ta upp till fyra veckor innan bokningar av ett andra rum och extra stämplar syns på ditt konto. Här hittar du fullständiga regler och villkor för Hotels.com® Rewards.

För att använda kupongen och samla stämplar måste du vara medlem i Hotels.com®Rewards, minst 18 år gammal och inloggad på ditt konto.Du måste utföra en ny bokning mellan kl. 00.01 GMT 23/11/2021 och kl. 23.59 GMT 29/11/2021 på den svenska sidan för Hotels.com™ för incheckningsdatum mellan 23/11/2021 och 30/04/2022."
 

Homer

Medlem
Sign up and apply the coupon code at checkout to collect your extra stamp
Coupon Code: RWD1022


Valid until 10/17/2022
Travel until 3/1/2023




  1. To use this coupon and collect stamps, you must be a Hotels.com® Rewards member over 18 years old and you must be signed in to your account on the website or on the app.
  2. You need to make a new booking between 12:01am GMT on 10/11/2022 and 11:59pm GMT on 10/17/2022 on the United States version of the Hotels.com® website or app for your check-in date between 10/11/2022 and 03/01/2023.
 

M.K

Medlem
Nu har det gått ett år (!) sedan jag bokade med dubbla stämplar.

Jag trodde ett antal månader att det var pga nya programmet men då det förhoppningsvis ej blir av nu hade det varit trevligt med ny kampanj igen.

Jag får inte ens reklam från dem längre trots att jag bokar ofta och har Gold. Frågan är om ägaren Expedia glömt bort Europa?
 
Toppen