Senaste nytt

Drömresemål, ännu ej besökta

Jockezona

Medlem
Låter tråkigt men drömmer om en resa till Japan, har alltid velat bokat resa dit men alltid bokat resa någon annanstans. Måste bli av snart.
 

NyfikenGrau

Medlem
Misstänker att jag skulle älska Patagonien och tänker ta reda på om det är så en dag - enda beboeliga delen av världen med riktigt ljusa kvällar i januari, platser som Torres del Paine och Perito Moreno ser helt fantastiska ut och förhoppningsvis kan man få argentinska stekar i världsklass med lite Mendoza-vin till, så är min lycka gjord :)
 

pitch

Medlem
Låter tråkigt men drömmer om en resa till Japan, har alltid velat bokat resa dit men alltid bokat resa någon annanstans. Måste bli av snart.
Mycket saker kan en resa till Japan vara, men tråkig är sällan en av dom. Glöm inte bort att planera in lite tid nånstans mer ute på vischan också om du nu åker dit på en längre resa, det är rätt mycket skillnad mot storstäderna.
 
Bora Bora helt klart four-seasons-borabora.jpg
 

rvarttinen

Medlem
Bora Bora helt klart
När också en dröm att ta mig till Bora-Bora... under tiden har det blivit en resa till Maldiverna i början på året - så bra och helt enkelt underbart att vi planerar att åka tilbaka början av 2015.
Stället vi besökte, och tänker åka tillbaka till, liknar mycket det som din bild visar....
... men, Bora-Bora kommer bli besökt något gång de närmaste åren... :)
 
K

KavlingeDude

Guest
2 veckor med hästen runt riksgränsen.

+ 1 packåsna som drar packning - typ tält, gevär, fiskeutrustning och den minimalistiska provianten. Plus ett gäng med Cohibas.
 
Toppen