Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

joemume

Medlem
Nu skall jag jo åka hem också med en hårdvara och servicekoncept ombord som jag gillar ännu mera: Swiss A330-300... Marktjänsten i ZRH når inte hela vägen upp till FCT, men nästan. Men även efter gårdagen är Swiss bättre ombord, och det var efter min bästa LH F resa av 7..

Blir till att öppna plånboken för att testa Swiss F. Det är nästa naturliga steg. :)
 

agehall

Medlem
Jag pratade just med en kvinna i (förmodar jag) Tallinn. Hon var mycket hjälpsam och lyckades fixa ihop min bokning. Men det är förvånande hur mycket handhållning man måste ge dem. Leg för leg och expertflyer är nödvändiga verktyg. Utan detta hade jag aldrig fått det jag ville ha och det ska fortfarande ändras lite tror jag.
 

joemume

Medlem
Ja, Expertflyer, KVS och AwardTravelr är ett måste. Utan dessa verktyg (och jag kan tänka mig att majoriteten av SAS Awardresenärer INTE har en aning om vad dessa är) är man rätt utelämnad....
 

agehall

Medlem
Morr, fick just bekräftelsen och de har stavat mitt efternamn fel! Hur f-n lyckas man!?

Sitter i telefon med dem nu för att få det fixat och även byta till LH801 istället för SK635 där det enligt både EF och ANA finns plats.

Edit: Denna agent hittade direkt platserna jag frågade om på LH801, så nu får jag vettig anslutning ner till FRA också.
 

A380*G

Medlem
Morr, fick just bekräftelsen och de har stavat mitt efternamn fel! Hur f-n lyckas man!?

Sitter i telefon med dem nu för att få det fixat och även byta till LH801 istället för SK635 där det enligt både EF och ANA finns plats.

Edit: Denna agent hittade direkt platserna jag frågade om på LH801, så nu får jag vettig anslutning ner till FRA också.

Du postar väl din bonusresa när den är biljetterad så vi får se? :)
 
Toppen