Senaste nytt

Ditt reseår 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

Samosaguas

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 3
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 4851 miles
  3. Vilka flygbolag har du flugit? IBERIA (IB)
  4. Nya flygplatser besökta under året? Inga
  5. Nya flygbolag testade under året? Inga
  6. Nya besökta länder? Inga
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 8
  8. Bästa hotellvistelse? Hotel Marqués de Riscal
  9. Sämsta hotellvistelse? -
  10. Bästa reseminnet? Resan i norra Spanien med besök i Rioja, Kantabrien och Baskien. Rapporterat i denna tråd: Semester i Spanien i Corona-tider: Iberia, Gehry och god mat | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
  11. Sämsta reseminnet? -
  12. Största överraskningen? Egentligen ingen överraskning men blir alltid golvad av hur gott man äter i norra Spanien.
  13. Annat "första gången" under året? Första gången jag varit hemma så mycket ;)
  14. Mål för 2021? Redo för ”the big comeback” på världens flygplatser.
  15. Detta hade inte hänt utan BC? Hade inte kunnat hålla lika bra koll på hur och vad som gick att göra i det det stökiga 2020
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? -
  2. Bästa loungen? Norrsken (Enda jag besökte...)
  3. Sämsta loungen? Norrsken (Enda jag besökte...)
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Vietnam https://www.businessclass.se//forum/threads/en-inst%c3%a4lld-resa-till-vietnam-och-kambodja-%c3%a4r-en-resa-det-ocks%c3%a5.99390 och Bali.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Vietnam, Bali, Berlin x 2, Spanien, Japan
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Hemester på Bank Hotel i Stockholm
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Bank Hotel
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Besökt Sassafras på en utflykt till Norrtälje. Rekommenderas!
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? First Class upplevelser på SQ
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Maldiverna och Japan
 

Lukas2

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 7st
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 7128
  3. Vilka flygbolag har du flugit? Norwegian, British Airways, Iberia
  4. Nya flygplatser besökta under året? Warszawa flygplats
  5. Nya flygbolag testade under året? Inga
  6. Nya besökta länder? Polen
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 49
  8. Bästa hotellvistelse? Clarion Collection Wellington (Inte för det är det mest lyxiga hotellet, men personalen var väldigt trevliga)
  9. Sämsta hotellvistelse? Novotel London Heathrow Airport T1, T2 & T3 + Clarion Collection Hotel Tapto
  10. Bästa reseminnet? Inte det bästa, men resan som jag gjorde i mars, först till Warszawa, bra inga coronafall, till jag åker där ifrån, då börjar det ticka uppåt av Covid-19, åker vidare ner till Madrid, lite tveksam ifall jag ska åka, de har ju typ 1500 fall då. Åker ner, exploderar av fall när jag lämnat och strax efter så stänger de ner. Kommer hem till Sverige och då exploderar det av Corona fall. Är jag en superspridare? Men det är ett "slags reseminne från 2020"
  11. Sämsta reseminnet? När jag åkte på böter för jag hade fel biljett på bussen, från flygplatsen i Warszawa. Summan var den samma, men jag hade köpt i fel automat... :(
  12. Största överraskningen? Att man lyckades klämma in så många hotellnätter (dryga 30 st) i staden man bor i. Att Warszawa lyckades leva upp till alla mina fördomar jag har om Polen. :)
  13. Annat "första gången" under året? Guld på Nordic Choice
  14. Mål för 2021? Komma upp i luften och få flyga lite mer än 2020
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Guld på Nordic Choice
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse?
  2. Bästa loungen?
  3. Sämsta loungen?
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället?
  2. Bokade resor som fått ställas in? Hade bokat en helg till London i mars, som gick i stöpet.
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Kört på som vanligt, med 3 veckor semester
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Uppsala var trevlig stad
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Bott på hotell här i Stockholm
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin?
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Bara det att kunna resa iväg, utan så hiskiligt mycket krångel
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Nya Zealand lockar
 

Lagerman

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 16
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 7,184
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS (Enbart!!)
  4. Nya flygplatser besökta under året? Vaasa (VAA)
  5. Nya flygbolag testade under året? n/a
  6. Nya besökta länder? 0
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 27
  8. Bästa hotellvistelse? Mariott i Tampere……
  9. Sämsta hotellvistelse? n/a
  10. Bästa reseminnet? De två veckorna på Algarvekusten tillsammans med Fru, dotter och syster som trots allt blev av.
  11. Sämsta reseminnet? Alla inställda resor och den sjuka reseabstinensen som varit ständigt närvarande
  12. Största överraskningen? Sniffen på halvmiljonsgränsen på Eurobonuspoängkontot
  13. Annat "första gången" under året? Första gången på 13 år utan longhaul
  14. Mål för 2021? Att få ta med dottern på hennes first first
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Att höstlovsresan för dottern 2021 kommer bli en RTW efter finfin hjälp här på forumet. Stjärna i Kanten för @palmen
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? Alla trevliga virtuella BC träffar på teams. Tack @NotRyan
  2. Bästa loungen? Årets bästa får bli SAS Guld på OSL
  3. Sämsta loungen? SAS Gold på T5 då den var stängd…..
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Tokyo (Via ORD/LAX) med ANA F
  2. Bokade resor som fått ställas in? Oj, massor med både Europa och Kinaresor i tjänsten, men värst var nog ändå Höstlovsresan till Tokyo som var bokad i SQ F
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Fick ju någon sorts normalitet tack vare att SAS höll igång trafiken till FAO.
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Att flightspotting på ARN stillar suget något om man lyckas tajma Quatar, Emirates longhaulmaskiner.
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Byggt två altaner, återupprättat relationen med katten och snöat in på craftbeer.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Inte mer än att hugga snabbt som fasen på alla Amex/MC kampanjer.
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Den ordinarie livsstilen, med allt vad det innebär. Flyga, jobba, interagera, göra deals, upptäcka. Allt!
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Kina. Måste verkligen dit snart!
 
  1. Hur många flygningar har du gjort? 18
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 24 759
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, British Airways, Qatar, Singapore Airlines, Finnair, Air France
  4. Nya flygplatser besökta under året? Colombo
  5. Nya flygbolag testade under året? -
  6. Nya besökta länder? Sri Lanka
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 21
  8. Bästa hotellvistelse? Shangri-La Colombo. Tråkig skyskrapa på utsidan men mycket snygg och trivsam inredning. Superb service.
  9. Sämsta hotellvistelse? Stadshotellet Kristianstad. En storslagen 1800-talsbyggnad men mörkt och väldigt opraktiskt inrett rum.
  10. Bästa reseminnet? Det blir inga bra reseminnen överlag när jag hela tiden behöver vara uppmärksam på att hålla avstånd och sprita händerna, samtidigt som många struntar i avståndet.
  11. Sämsta reseminnet? Tjänsteresa till Nice den 9-11 mars. De dagarna accelererade rapporteringen om smittspridning. Efter att jag varit hos leverantören förpuppade jag mig på hotellrummet och ville bara hem. Det blev årets sista flygresa.
  12. Största överraskningen? Att 2020 blev som det blev.
  13. Annat "första gången" under året? -
  14. Mål för 2021? Behålla BAEC Gold
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? -
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? Tyvärr blev det inga BC-träffar.
  2. Bästa loungen? Qatar Premium Lounge Bangkok. Bollinger som husets champagne :)
  3. Sämsta loungen? Araliya Business Class Lounge Colombo. Trångt och trist mat.
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Bröllop i Finland som är flyttat ett år.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Los Angeles, London, New York, Kiev, Ljubljana, Chisinau, Helsingfors, Dubai, Barcelona
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Bilsemester på västkusten.
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? -
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Tränat, cyklat, hållit mig hemma och läst böcker.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Träffa vänner.
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Just nu är det inte läge att resa någonstans även om det skulle vara tillåtet. Vad händer om jag blir sjuk utomlands?


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Celbe

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? 11
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 10.273 (kan det stämma...)
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, Aegean, Sunclass Airlines
  4. Nya flygplatser besökta under året? LPA (yes, även jag har varit där)
  5. Nya flygbolag testade under året? Inget
  6. Nya besökta länder? Nix
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 54 får jag det till
  8. Bästa hotellvistelse? Hotel Diplomat (i övrigt bor vi inte så mycket på hotell utan mer pensionat och liknande)
  9. Sämsta hotellvistelse? Ingen
  10. Bästa reseminnet? Att vi var i Grekland 2 ggr, trots allt
  11. Sämsta reseminnet? Inget
  12. Största överraskningen? Gran Canaria är faktiskt helt ok (troligen p g a det är så lite besökare)
  13. Annat "första gången" under året? Första gången utan longhaul till Thailand sedan 1998
  14. Mål för 2021? Resa så mycket som möjligt fast just nu ser det ju lite kärvt ut...
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Inget, tror jag!
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? N/A
  2. Bästa loungen? Aviator Lounge på Kastrup (det var helt ok när vi var där i juni)
  3. Sämsta loungen? Det blev bara två besök på hela året så den i Aten får vara sämst (inte Melina Merkouri utan den andra)
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Bilbao förhoppningsvis!
  2. Bokade resor som fått ställas in? Bilbao var bokat medan Berlin, Hamburg och någon mer resa i Europa var på planeringstadiet. Den årliga Thailandsresan blev Gran Canaria istället.
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Eeeh, som vanligt faktiskt, vi åkte till Grekland så fort som det var möjligt, och så blev det en tur till Gran Canaria. Har förbrukat en hel del munskydd!
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Absolut ingenting, är jag hemma så jobbar jag.
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Rest det som har gått, i övrigt jobbat.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Har tyvärr ingen bra strategi i vanliga fall heller.
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Att resa utan pcr-test.
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Thailand eller Las Vegas.
 

eddo

Medlem
Hade helt missat denna tråd men rolig idé så jag deltar sent. :)
  1. Hur många flygningar har du gjort? 43
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 28 576 miles
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, Emirates, Norwegian, Vietjet
  4. Nya flygplatser besökta under året SGN, DAD, PQC, DXB
  5. Nya flygbolag testade under året? Emirates, Vietjet
  6. Nya besökta länder? 2
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 30
  8. Bästa hotellvistelse? I brist på annat detta år: Coral Bay Resort (Phu Quoc)
  9. Sämsta hotellvistelse? Scandic Infra City. Incheckning tog 45 min. "Du har inget rum bokat". "Du har åkt till fel hotell". "Nu har vi hittat din bokning, hoppas ingen annan är i ditt rum när du går in för det hände förra gästen som checkade in nyss".
  10. Bästa reseminnet? Hann med en Vietnamresa precis innan pandemiutbrottet.
  11. Sämsta reseminnet? Någon av alla korta inrikesresor. Möjligen till ett regnigt Karlstad.
  12. Största överraskningen? Emirates ekonomiklass var i jämförelse med andra riktigt bra! Kanske ingen överraskning direkt, men ändå.
  13. Annat "första gången" under året? Fick upp ögonen för poängjakt i nov/dec -19, så 2020 blev mitt första helår som poängjägare. :D
  14. Mål för 2021? Boka min och sambons första award till något trevligt ställe i C.
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Se ovan, lyckades samla ihop nog med poäng + 2-4-1 för att kunna boka en trevlig resa. Själva bokningen har dock inte blivit av ännu med anledning av pandemin.

Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Mauritius + USA.
  2. Bokade resor som fått ställas in? Bara massa inrikeslegs som behövde bokas av. Givetvis andra som var planerade som aldrig blev av också.
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minmum? Spenderat mer till på hemmaplan och i fritidshus. Fjällvandring. En del inrikesresor i sommar (men det var pga jobb).
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Egentligen inte upptäckt så mycket nytt, snarare spenderat mer tid på hobbys än tidigare.
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Se frågan ovan.
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej.
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Utöver resor så skulle jag även säga publik på idrottsevenemang och konserter/liknande evenemang.
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Vår planerade resa till Mauritius.
 

igelkotten

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? - 1
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året?
  3. Vilka flygbolag har du flugit? - KLM
  4. Nya flygplatser besökta under året? - 0
  5. Nya flygbolag testade under året? - 0
  6. Nya besökta länder? - 0
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? - 10
  8. Bästa hotellvistelse? - Delad mellan Dorsia, Göteborg, och Hotell Borgholm, Borgholm Öland
  9. Sämsta hotellvistelse? - Bo Pensionat, Öland (inte direkt dåligt egentligen, men inte särskilt lyxigt)
  10. Bästa reseminnet? - lunchen på W Amsterdam, kul, gott och precis sådär W:igt det ska vara
  11. Sämsta reseminnet? - besvikelsen under besöket på rest. Thörnströms Kök i Göteborg
  12. Största överraskningen? - restaurangen på Hotell Magasin 1 i Mörbylånga
  13. Annat "första gången" under året? - testat många lokala ställen nära hemmet
  14. Mål för 2021? - Karibien, Dubai och kanske någon huvudstad i Europa (Paris, Barcelona eller Lissabon)
  15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? - inspiration till nya resmål
Bonusfrågor:
  1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? - Berglunds reseberättelse, "Den flygande Holländaren"!
  2. Bästa loungen? - KLM Crown Lounge Schengen
  3. Sämsta loungen?
Covid-19 frågor:
  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? - Karibien i maj
  2. Bokade resor som fått ställas in? - 0
  3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? - hyrt bil
  4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? - de fantastiska bullarna från Les Petits Boudins (Fridhemsgatan, Stockholm)
  5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? - kollat mycket på film, läst böcker och artiklar om olika resmål
  6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? - nej, egentligen inte ...
  7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? - kunna röra mig på att naturligt och avslappnat sätt utanför hemmet
  8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? - Bora Bora, Tahiti, kanske också Bawah Reserve, Indonesien

Kan verkligen instämma om Magasin 1 i Mörbylånga. Bodde där en natt i somras och paret som äger stället är otroligt vänliga och jag var positivt överraskad av både service samt mat i restaurangen!
 
Blir jag sist i år? :)
1. Hur många flygningar har du gjort? 13 st.
2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 7539 miles.
3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, Lufthansa
4. Nya flygplatser besökta under året? No
5. Nya flygbolag testade under året? No
6. Nya besökta länder? No
7. Antal hotellnätter/övernattningar? 9 st.
8. Bästa hotellvistelse? --
9. Sämsta hotellvistelse? --
10. Bästa reseminnet? Gotland i juli.
11. Sämsta reseminnet? --
12. Största överraskningen? Hur mycket man kan sakna att resa.
13. Annat "första gången" under året? Staycation i Stockholm
14. Mål för 2021? Att återigen få göra några resor till USA och Asien.
15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Staycation i Stockholm

Bonusfrågor:
1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse?
2. Bästa loungen? Pontus in the Air, alltid trivsamt.
3. Sämsta loungen? --

Covid-19 frågor:
1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? MotoGP i Texas 2021 (som också är inställt) istället för 2020.
2. Bokade resor som fått ställas in? 5 resor, 27 legs.
3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Hemma
4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Hur mycket man kan sakna att resa.
5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Äta, sova, jobba
6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Nej
7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Att kunna resa så klart.
8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Alltid Bangkok
 

KarlJ

Medlem
Lite sent, men ett bidrag från mig med.

1. Hur många flygningar har du gjort? 9 st.
2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 15851 miles.
3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, THAI, ANA
4. Nya flygplatser besökta under året? Nix
5. Nya flygbolag testade under året? ANA var första gången
6. Nya besökta länder? Nej
7. Antal hotellnätter/övernattningar? 18 st.
8. Bästa hotellvistelse? Ystad Saltsjöbad
9. Sämsta hotellvistelse? ...
10. Bästa reseminnet? Thailand precis innan corona...
11. Sämsta reseminnet? Tjänsteresa till Karlstad som var mindre spännande.
12. Största överraskningen? Hur pass naturligt det är att kunna resa när man känner för det. Vilken avsaknad!
13. Annat "första gången" under året? Staycation i Göteborg.
14. Mål för 2021? USA i höst och kanske Asien över jul.
15. Detta hade inte hänt utan BC under 2020? Hade inte haft tillräckligt med EB-poäng att ta mig någonstans i år.

Bonusfrågor:
1. Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse? Alla reserapporter och tips om EB-poäng. Guld värt!
2. Bästa loungen? Air Canada Lounge, Frankfurt. Det har inte blivit så många men den är vass.
3. Sämsta loungen? ...

Covid-19 frågor:
1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Sakura season i Japan. Vi satsar på 2022!
2. Bokade resor som fått ställas in? 2 stycken
3. Hur har du semestrat när flygresor varit ett minimum? Hemma. Skärgården på bästkusten.
4. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19? Just skärgården. Som skåning är man ju van vid stränder. Har aldrig fattat grejen med att ligga på en klippa och sola, men upptäckte det fina under sommaren.
5. Vad har du gjort istället för att resa "som tidigare"? Jobbat, jobbat och jobbat. Tur i oturen att man inte hann ha så mycket semester.
6. Har du lagt om strategin för insamlande av poäng pga pandemin? Om något har jag väl blivit ännu mer motiverad att få ihop till resor.
7. Vad saknar du mest från livet "innan" Covid-19? Att kunna resa, både planerat och spontant. Det är en så självklar del av livet.
8. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Tokyo, i ANA "The Room".
 

Frisk78

Medlem
  1. Hur många flygningar har du gjort? Två resor med totalt 10 leg
  2. Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 18713 miles
  3. Vilka flygbolag har du flugit? SAS, United, Lufthansa
  4. Nya flygplatser besökta under året? Beirut (BEY), München (MUC), Chicago (ORD), New Jersey (EWR) och San Juan (SJU)
  5. Nya flygbolag testade under året? United Airlines
  6. Nya besökta länder? Aruba, Antigua, Bonaire, Barbados, Curacao, St. Lucia, St, Kitts - Nevis, Brittiska Jungfruöarna, Amerikanska Jungfruöarna, Puerto Rico.
  7. Antal hotellnätter/övernattningar? 15
  8. Bästa hotellvistelse? Balkonghytten i aktern på Norwegian Epic
  9. Sämsta hotellvistelse? Radisson Blu Beirut
  10. Bästa resminnet? Alla trevliga människor jag träffade under kryssningen (reste själv)
  11. Sämsta reseminnet? Utsikten från hotellrummet i Beirut, rakt in i en vägg på byggnaden mittemot.
  12. Största överraskningen? All god mat och dryck i Beirut.
  13. Annat "första gången" under året? Provade Uniteds businessklass (Polaris), mycket trevlig upplevelse tycker jag.
  14. Mål för 2021? Komma iväg på mina bokade resor...
  15. Detta hade inte hänt utan BC? Utan BC så hade jag förmodligen inte kunnat resa i den utsträckningen jag gjort med diverse bonusresor.
Bonusfrågor:

  1. Bästa BusinessClass.se-upplevelse?
  2. Bästa loungen? Middle East Airlines Cedar Lounge (Beirut)
  3. Sämsta loungen? Norrsken
Covid-19 frågor:

  1. Resa man sett fram emot som nu blir efter Covid-19 istället? Tokyo
  2. Bokade resor som fått ställas in? SDL-CPH-SFO-TPE-ICN-HND-MNL-FRA-ARN-SDL
  3. Bästa upptäckt på "hemmaplan" under Covid-19?
  4. Om du fritt kunde resa vart som helst i världen just nu, vart skulle du åka då? Jag vill verkligen komma iväg på den inplanerade Tokyo-resan med sonen i slutet på juni (2021) men det ser mörkt ut..


    Ett minne från US Virgin Islands, St Thomas, Magens Bay Beach.
    MagensBayBeach.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen