Senaste nytt

Diskussion om Norwegians aktiekurs

apknug

Medlem
Om du tror att det är köpläge i Norwegian, varför köper du inte på dig?

Just nu när världen är som den är, skulle jag personligen inte investera i ett flygbolag. Framförallt inte i ett flygbolag som ständigt behöver ekonomiska tillskott.
Tack! Jag har inte skrattat så gott på länge. Det blir säkert en jättebra affär att berätta om nån gång.
Ja det finns mycket att skratta åt när det gäller NAX och BC, vid den tidigare nyemissionen var det nån som med en dåres envishet hävdade att det skulle bildas ett nytt bolag NAX2 som befintliga aktieägare skulle "få" aktier i........
 

squeezen

Medlem
Vill man spela högt spel kan man ju helt sonika köpa för en summa man kan leva utan. Låta dem ligga i 5år tex.

Hoppas på ny ägare köper upp, nån fusion eller annat kan teoretiskt hända. Man kan ju lätt i sådana fall få många 100% upp.

det värsta som kan hända är du förlorar din insats och kommer ligga back initialt men senare om 5 år om du har tur kan du kanske få se tillbaka på en fin resa.
10.000 tex kan ju bli 0 eller om det vill säg väl 100.000

med det sagt är jag fördig med att trada denna aktie och kommer personligen inte satsa ens en liten peng...
 

Valley

Medlem
0,9 and counting
Ser framför mig utveckling a la Fermenta.

Låg och gosade till sig gud vet hur många år det var.
Men till slut så kunde de krängas av för att kvitta bort lite vinster.
 

011430121

Medlem
Nu vid lunch ner över 13% värdet nu 0,83 NOK

C3780F85-5BD1-4F15-B670-748434DB11D1.png
 

011430121

Medlem
Trodde aldrig att jag skulle gratulera investerare i Norwegian.
De som investerade för en vecka sedan, kan se att värdet har ökat med 8,11%
Vi får med spänning se vad som sker den 9 oktober med värdet på aktien.

D1C221CB-F6F1-4A43-A285-0767474711BE.png
 
Toppen