Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

ante_77

Medlem
Off topic men är lite nyfiken på hur beläggningen varit och man sett någon vidare förändring senaste...
Det har varit lite blandad beläggning, men i stort sett ganska glest.
Jag brukar ta tisdagsflyg hemifrån och torsdagsflyg hem (veckan efter). Jag gissar att morgonflyg på en måndag har högre beläggning.
Nu kortar jag ner arbetsveckan och börjar med onsdagsflyg och hem torsdagen efter. Jobba en vecka och ledig en vecka passar mig bättre. Tråkigt dock med att onsdagsflyget avgår tidigt. Jag hade hellre sett att jag skulle kunna dra vid 16-tiden och landa vid 22-23.
 

Lagerman

Medlem
Hej vänner. Väcker liv i denna gamla tråd för att förhoppningsvis hitta någon med relevant input. Kollar på att ta en helg-hemester på Grand Hotel här hemma i Stockholm. Tidigare hade man ju vid bokning via diamondsiten en del fina perks, både gällande intjäning, men också upgrades, spa-access mm. Är det någon som vet hur man bokar detta idag eller om dealen ens är live!?
 

HMJ

Medlem
Hej vänner. Väcker liv i denna gamla tråd för att förhoppningsvis hitta någon med relevant input. Kollar på att ta en helg-hemester på Grand Hotel här hemma i Stockholm. Tidigare hade man ju vid bokning via diamondsiten en del fina perks, både gällande intjäning, men också upgrades, spa-access mm. Är det någon som vet hur man bokar detta idag eller om dealen ens är live!?
Har för mig att jag läst att det upphört med samarbetet.... Kommer dock inte ihåg vart eller om det verkligen är avslutat.
 

Berglund

Medlem
Hej vänner. Väcker liv i denna gamla tråd för att förhoppningsvis hitta någon med relevant input. Kollar på att ta en helg-hemester på Grand Hotel här hemma i Stockholm. Tidigare hade man ju vid bokning via diamondsiten en del fina perks, både gällande intjäning, men också upgrades, spa-access mm. Är det någon som vet hur man bokar detta idag eller om dealen ens är live!?

Sök och du ska finna:
Grand hotell i Stockholm i samarbete med SAS Eurobonus | Sida 19 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
 

Senator

Moderator
Hej vänner. Väcker liv i denna gamla tråd för att förhoppningsvis hitta någon med relevant input. Kollar på att ta en helg-hemester på Grand Hotel här hemma i Stockholm. Tidigare hade man ju vid bokning via diamondsiten en del fina perks, både gällande intjäning, men också upgrades, spa-access mm. Är det någon som vet hur man bokar detta idag eller om dealen ens är live!?

Jag skulle boka via Virtuoso (jag har gjort det) och du kommer få långt mer i termer av förmåner. 3.400kr betalade jag med incheckning redan 11:00, ut kl. 16.00 nästa dag. Frukost (iofs Cardier och inte Verandan), samt $100 till middag på Dahlgrens. Och spa gratis förstås. Junior Suite alla bokningar så långt.
Luxury Hotels | Virtuoso | Virtuoso

Annars har AMEX samma för PLAT och Centurion.

Jag tror detta är hästlängder före vad Diamond skulle ha gett tidigare.
 

flum

Medlem
Jag skulle boka via Virtuoso (jag har gjort det) och du kommer få långt mer i termer av förmåner. 3.400kr betalade jag med incheckning redan 11:00, ut kl. 16.00 nästa dag. Frukost (iofs Cardier och inte Verandan), samt $100 till middag på Dahlgrens. Och spa gratis förstås. Junior Suite alla bokningar så långt.
Luxury Hotels | Virtuoso | Virtuoso

Annars har AMEX samma för PLAT och Centurion.

Jag tror detta är hästlängder före vad Diamond skulle ha gett tidigare.
Det var samma perks på EBD-dealen som genom Virtuoso, plus att man fick 1 poäng/kr. Men som sagt, det samarbetet är avslutat. Jag var tydligen både den första och den sista som bodde på Grand genom EBD-erbjudandet.
 
Flög idag ATR 72 i Go inrikes. Blev välkomnad och tilltalad med namn. Första gången det hänt på en SAS flygning - blev lite paff :)

92F66597-1384-45A6-95A7-70E06DF5DF85.jpeg
 
Toppen