Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

jankar76

Medlem
Har man som Diamond nu möjlighet att gästa 2 personer på Arlanda?

I söndags när jag skulle gå in i loungen. Fick jag efter jag blippat biljetten frågan om jag ville gästa 0, 1 eller 2 personer. Har inte varit med om detta innan?
 

Thornado

Medlem
Kanske, men de jag reagerade på var att man fick möjligheten att ta med sig 2 gäster.

Man kan ju tänka sig att detta är för att man kan ta med sig hela familjen in, men då borde ju möjligheten att välja upp till 4 personer finnas. Alternativt ha möjligheten 0/1/"familj" där det tredje alternativet kallar på personal som kan göra någon form av rimlighetskontroll om huruvida det är familjemedlemmar.
 

ZZZebra

Medlem
Man kan ju tänka sig att detta är för att man kan ta med sig hela familjen in, men då borde ju möjligheten att välja upp till 4 personer finnas. Alternativt ha möjligheten 0/1/"familj" där det tredje alternativet kallar på personal som kan göra någon form av rimlighetskontroll om huruvida det är familjemedlemmar.

När jag passerade spärrarna i Guld-loungen på Arlanda i förra veckan så var valet 0 gäst, 1 gäst, familj. Antar att det sista valet släpper in fyra personer.
 
Toppen