Deal: SWISS First Class från 17 999 kr

Diskussion i 'Nyhedskommentar' startet af BusinessClass, 6 November 2020.

1. StarFlyer

StarFlyer Medlem

1. Japp, bokad på LX1255 för att byta till LX9000. Önskemålet var att ändra till LX1251 för att få en bekvämare övernattning.
    2. Så är det, inga fler A platser lediga på LX9000.

Jag ringde Swiss nummer i Sverige som kopplas till centralt call-center. Letade efter eventuellt First nummer men det verkar bara vara Lufthansa som har det (har använt förut och fått mycket bra service).

2. Det finns en dedikerad Swiss FCL/HON Hotline i Basel. Numret är svårt att hitta. Jag skickar det via PM.

StarFlyer og Brandten synes godt om dette.
  3. nissefalk

nissefalk Medlem

By:
    Aplared
    Land:
    Sverige Sverige
    Om du inte lyckas boka om i förväg och inte har något emot att få hänga i SAS loungen många timmar extra så åk ut Arlanda för det tidigare flyget och fråga om de kan låta dig åka med det, har lyckats med det ibland men inte provat en sådan manöver med Swiss

Sir Lemon synes godt om dette.
  4. Den där manövern i Zürich och med Swiss är normalt inte så framgångsrik OMG! hur o-flexibla Swiss ibland är. Gaten kan inte göra det, man skickas tillbaka till Service Center som ofta vill prisa om resan.

På Arlanda är det inte omöjligt, men om man har bagage så behövs det göras vid incheckningen och jag upplever mindre flexibelt där än vid gaten.

John Rosenbaum og nissefalk synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!