Danskt golfproffs greps ombord på British Airways plan

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startet af johannesa, 1 August 2019.

1. Vixit

Vixit Medlem

By:
    BRU
    MegaFlyer, jerixon og pep synes godt om dette.
  2. Nikje

Nikje Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    upload_2019-8-2_14-54-45.png
    Träna på att hantera besvikelse kanske..:rolleyes:
    Tragikomisk sista mening när vi har "facit" tillgängligt.

Mr Basic, Brandforce, kedja og 5 andre synes godt om dette.
  3. fcx

fcx Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Sir Lemon, Tommy, 011430121 og 3 andre synes godt om dette.
  4. Tragisk for Danmark, golfen og ham selv. Jeg troede faktisk at danskerne generelt havede en lidt bedre, mere kontrolleret "alkohol-kultur" end vore øvrige skandinaviske naboer. Han trækker os i sølet..jeg skammer mig! Også selv om moral kodex'et paa British Airways maaske ligger over min (danskerne?) foretrukne rækkevidde. Så, inden vi helt fordømmer Thorbjørn bør vi vel se hvad retten siger? British Airways flight attendents kan - i min optik - være temmelig arrogante og endda stærkt provokerende arrogante og nedladende...ak, ja - fordomme længe leve....

Mht. tisse-trang: Taxichaufførene i Bangkok har en tom "comfort-bottle" med sig som de diskret bruger for at lette trykket når de sidder i timelange køer.

Sidst redigeret: 2 August 2019
    jerixon, Johan Gott, henrik l og 2 andre synes godt om dette.
  5. slugger4567

slugger4567 Medlem

6. Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt...

rosenstam synes godt om dette.
  7. 011430121

011430121 Medlem

By:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl inte så lämpligt att hänga ut en hel nation på detta vis, det finns skötsamma Norrmän!
    Jag såg en Norrman på första avgången mellan OSL-ARN som endast drack Ramlösa.

Flyingfraudster, Sir Lemon, oneM og 10 andre synes godt om dette.
  8. Selvfølgelig har du ret. Min erfaring (fordom) begrænser sig mest til sete rædselsscener paa Oslobåden mellem København og Oslo (der bliver der ikke drukket Ramløse!). Ofte falder der en Norrman overbord...! Og svenskerne kendte vi i Dragør (Linhamn færgen) og fra Hesingør, hvor en hel del måtte sendes hjem over sundet med politi. Vi sympatiserede kun fordi Pripps var saa daarlig...:)

taxvalp, oneM, apknug og 4 andre synes godt om dette.
  9. Valley

Valley Medlem

By:
    Karlstad
    Land:
    Sverige Sverige
    Tror man kan sova lungt oavsett nationalitet.
    Idioter finns överallt.
    Och ibland slår det säkert bakut i hjärnan på någon som kanske inte ens vet var den befinner sig.
    Dåre som direktör. Fast, blir klart mer uppmärksammat när någon "kändis" ställer till det.

Kunde varit värre på ett sätt.
    Kompisen var med om passagerare som blev mer än akut magsjuk.
    Tror säkert den besättningen skulle jublat om han - bara - pinkat i mittgången :confused:

MegaFlyer og pep synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!