Curve betalkort

Diskussion i 'Kreditkort' startet af M.K, 21 Januar 2019.

1. M.K

M.K Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Medlemmar innan abb.varianten lanseras står det överallt.

2. jmr

jmr Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  3. M.K

M.K Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    @jmr : om du läser min trådstart igen ser du att AMEX lanseras i förbindelse med nya korten...

4. mha321

mha321 Medlem

Det kan onekligen vara så, men det är riktigt fult av dem att göra det utan att säga något...

Håller med om att fixed-price dealen verkar bra. Däremot är det klart tveksamt om det är värt den höga månadkostnaden som kommer i det nya...

5. jmr

jmr Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    @mk: fast hemsidan är ju till stora delar uppdaterad med info om de nya korten. Hoppas självklart att du har rätt och att det kommer att funka när nya korten är lanserade.

6. M.K

M.K Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja sista dagen kan dessvärre ha varit i går. Jag lade ut infon då jag fick ledig tid på kvällen så en del vet jag hann med innan. Jag hade oavsett provat i dag om jag såg infon först nu.

7. ralftraskman

ralftraskman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt mail med supporten idag så ska jag få byta till black nu med en kostnad av 50£

ekf og M.K synes godt om dette.
  8. M.K

M.K Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Grymt! Stort Grattis. Lifetime du med nu alltså, då funkar mitt förslag med omväg via supporten iallafall i dag i värsta fall :D Använde du min kod sätter de in fem pund också på ditt kort.

Sidst redigeret: 22 Januar 2019
  9. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, har precis svarat tillbaka till dem, så hoppas att det stämmer :)

M.K synes godt om dette.
  10. ldmnt

ldmnt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma svar här från supporten, . Dock har mitt sas mastercard inte blivit approved ännu, hur lång tid brukar det normalt ta? (skrev kortnumret manuellt dumt nog, såg nu att det står att det kan ta längre tid då)

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!