Senaste nytt

Curve betalkort

Jim_

Medlem
Någon som haft problem att betala med Curve på en Klarna länk? Fick först bekräftelsen i appen som jag godkände och betalningen nekades i nästa steg...
 

Maja

Medlem
Fler som har problem med Curveappen? Kan ej se min PIN-kod i appen. Får bara ett felmeddelande - "Something's Gone Wrong. Please try again later.

Ser ingen information under någon av de andra menyerna heller.
 

ekf

Medlem
Fler som har problem med Curveappen? Kan ej se min PIN-kod i appen. Får bara ett felmeddelande - "Something's Gone Wrong. Please try again later.

Ser ingen information under någon av de andra menyerna heller.
Likadant här, så du är inte ensam.
 

BCflyer

Medlem
Citerar mig själv!
Sätter en riktigt stor skäms kudde på mig själv :oops::confused::confused:
Glömde aktivera mitt nya kort :D Sen gick det naturligtvis bra att lägga in det
Ny på Curve.
Har lagt till mitt Revolut som fungerar bra men mitt Nordea går inte att lägga till. Nordea Visa debit som är aktiverat öppet hela världen och öppet för Internetköp. Får felmeddelande Try different card. Vad kan det bero på?
 

MLG55

Medlem
Ny på Curve.
Har lagt till mitt Revolut som fungerar bra men mitt Nordea går inte att lägga till. Nordea Visa debit som är aktiverat öppet hela världen och öppet för Internetköp. Får felmeddelande Try different card. Vad kan det bero på?
Skumt...för mig gick det när jag öppnade kortet i Nordea appen.
Hoppas du löser det.
 
Är jag helt rökt på dubbla poängen till helgen nu?
Jag skaffade curvekortet i februari lagom till förra kampanjen. Då gick allt bra.

Men nu har jag uppenbarligen fått akut hjärnsläpp. Då hade jag mitt Visa kort som underliggande kort. Nu har jag tydligen vart inne i appen och fingrat lite för mycket. Alla mina utlägg (ändå ca 20) har gått på MC kortet. Ergo kan jag ju inte göra en gbit till det kortet samt att man bara kan göra detta en gång/ transaktion.

Är det ngn här som vet om jag kan göra nånting för att, ja inte vet jag... Hjääälp.
 
Toppen